#kajt24 Sklep prowadzi działalność przestępczą polegająca na tym że celowo wysyłają uszkodzony sprzęt za cenę nowego, a po zwrocie próbują wycenić go na złom. Sklep wysłał mi uszkodzona mikrofale, gdzie pęknięta była przednia szyba. Szkopuł w tym że nie było w kartonie nigdzie tego szkla, a przecież nie mogło się ulotnić z kartonu. Sklep próbuje wmówić że wysłał pełnowartościowy towar, gdzie sklepowy aktor pierwszoplanowy pakuje całą mikrofale, szkoda że nie
@bartekk123321: Gdzie wy takie sklepy krzak znajdujecie? 2,9/5 na google xD
@bartekk123321: ile taniej było?
Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie! Zamówiony przeze mnie telewizor przyszedł z uszkodzoną matrycą. Sprzęt został zweryfikowany przy kurierze, ale uszkodzenie było widoczne dopiero po jego podłączeniu do zasilania. Niestety, sklep w sprzeczności z prawem polskim i unijnym nie chce wziąć na siebie odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu (https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/). Sklep twierdzi, że cała ta sytuacja to moja wina ponieważ nie zauważyłem lekkiego wgniecenia na kartonie, w który spakowany był telewizor.
Sklep w jakichkolwiek problemach z transportem zupełnie umywa ręce od odpowiedzialności i zostawia klienta samego z uszkodzonym produktem. Odsyłają klienta bezpośrednio do kuriera w sposób jawnie niezgodny z polskim prawem dot. sprzedaży internetowej. Całą sytuację oczywiście skierowałam do #uokik oraz skonsultowałam się z prawnikiem - prawdopodobnie skończy się sprawą w sądzie.
Wydaje mi się, że sklep pozwala sobie na tego typu nieuczciwe praktyki ponieważ dużo oszukanych klientów "odpuszcza" i nie zgłasza tego