Niektórzy mówią, że nie można oglądać meczów, jak się śpi w ciężarówce, ale to nieprawda. Można, tylko trzeba wstawać rano. Na tym polega odpowiedzialność.
Mireczki z #tir #zycietruckera #ciezarowki pamiętacie swoje wrażenia z pierwszych godzin jazdy ? Ja po dwóch godzinach (MAN TGL 12.240) na placu mam wrażenie że strasznie topornie się prowadzi takie duże auto, a używanie sprzegła i hamulca jest trudniejsze i miałem wrażenie jakby auto z opóźnieniem reagowało właśnie na sprzegło czy hamulec podczas manewrowania. I teraz właśnie nie wiem, czy po prostu auto jest już stare
@bachuxd tak sprzęgło i biegi chodzą oporniej, ale szybko się przyzwyczaisz, a poczekaj jak zrobisz przyczepę i załadowany 25t źle zrzucisz biegi na rondzie/skrzyżowaniu/pod wzniesienie i zatrzyma Cię w momencie. Teraz i tak większość już automaty, jazda taka, że małpe posadzisz i pojedzie. Podejrzewam, że 1/3 kierowców na manualu w ciągniku z przebitką i połówkami będzie kaleczyć. Sam komfort jazdy jak kabina na poduszkach, fotel multikonturowy resorowany pneumatycznie, automat super.
Mercedes Ml W163 radzi sobie jakoś w lekkim terenie (lasy, polne drogi)? Jakiego silnika szukać? Planuję roczny przebieg w okolicy 20K km rocznie, dwa razy w roku większe trasy. Da się tym jechać prędkościami autostradowymi? Ma ktoś ten model i podzieli się spostrzeżeniami?
@macgowan spokojnie sobie radzi w średnim terenie, polne dróżki na odcięciu, autostrady wygodnie. Szukaj liftów tych produkowanych w Austrii, bodajże okolice 2001-2003 r., silnik 270 cdi, automat pancerny, ale w teren lepszy manual, na haku 3300 kg z groszem, czyli mocny wóz. ( ͡º͜ʖ͡º)