Blik w komórce na aplikacji ING Mobile: Włącz - "nie jest wymagane potwierdzenie", ale jest przycisk "Potwierdź", następnie komunikat, że nie można włączyć bo jest już włączone, a na ekranie karty i płatności online nadal "Włącz Blik". 30m później już jest niby włączony, ale nie ma ikonki BLIK, próbuje dodać, i jest dodawanie BLIKa, super, tylko klikam w to i dostaje ekran z tytułem "Dodanie BLIKA" i przycisk Anuluj.
Włącz - "nie jest wymagane potwierdzenie", ale jest przycisk "Potwierdź", następnie komunikat, że nie można włączyć bo jest już włączone, a na ekranie karty i płatności online nadal "Włącz Blik". 30m później już jest niby włączony, ale nie ma ikonki BLIK, próbuje dodać, i jest dodawanie BLIKa, super, tylko klikam w to i dostaje ekran z tytułem "Dodanie BLIKA" i przycisk Anuluj.
Mam karte od