Kampania Niech Żyje Królowa - pierwsze dwie mapy łatwiutkie. Zrobiłem błąd, że w trzeciej mapie miałem tylko jednego silnego bohatera, przez co męczyłem się dość długo, no ale pierwsza kampania z głowy.
@sbcs: wszędzie piszą, że 10lvl, ale niby dlaczego? W AB, gdzie sie pojawily po raz pierwszy miałęm w instrukcji napisane, że to normalnie 7lvl. W weekend jade na chate, gdzies to znajde i wrzuce
Jeszcze dłuższa jest puszka pandory. Jest tak zrobiona, że gra na niej jest czasochłonna. Jak ktoś chce sobie pozwiedzać mapkę zrobioną z duzą ilością eventów, to radzę w edytorze wyłączyć limit czasowy.
godzina dawno po 20, ale to tylko rozgrzało wasze apetyty na kolejną edycję najlepszej dyskusji świata o #homm3 .
propsy dla kolegi @seeksoul za zrobienie tak zajebistego wykopu z tak prawilną akcją jakiej myrko nie zna. zachęcam do udziału w tagu tysiacmaph3. (nawet michau wykopal)
no tak, skoro już jesteśmy przy mapach... podzielcie się spostrzeżeniami! która mapa najfajniejsza? która najlepsza na single i na gorące pośladki? która jest śmieszkowa? a może sami coś zrobiliście? to dobre miejsce dla tych którzy nie chcą tracić czasu na grę w dobre mapy(bo chcą w najlepsze).
@Nadrill: kurczę, oglądałem na full screen i w 5:18 chwyciłem myszkę chcąc zagrać.
Właśnie dlatego ta gra jest świetna, z odrobiną pomysłowości można zrobić wszystko. Jak przeciwnik był wolny to można jeszcze latać z jednego konca mapy na drugi i przeciwnika jechac czarami. Tylko, ze nie ma czarow, ktore by walily wroga odsetkowo(jak spalanie w King'sBounty), zawsze jest to po prostu pewna ilość obrażeń i mana sie w końcu wyczerpuje.
Zrobiłem kiedyś mapkę S za dzieciaka. Taką ładną, do pochodzenia i pooglądania, coś na kształt RPG. Mam jeszcze pare większych niedokończonych, moge je komuś wysłąć, jak ktoś chce. Łatwo się robi mapkę na początku, trudniej ją dobracować, a dać jej ducha grywalności najciężej. To nie taka prosta sprawa zrobić dobrą
godzina 20 nastała - populacja mirków wzrasta. zapraszamy do siedliska leszków na dyskusję o #homm3 .
codziennie wrzucałem ciekawostki ad herosów 3 - dziś zbiór luźnych ciekawostek. pewnie większość znacie, ale dostaje mile wpisy pod dyskusją że niektórzy dzięki nam zaczęli grać w tę szlachetną grę.
1. dla graczy z eng wersją - hot seat w pl wersji to gorące pośladki ( ͡°͜ʖ
@Nadrill: Dla mnie nic nowego, ale takie info jak najbardziej warto pisać. Mam taką samą płytkę i premierę podstawki:) Ciekawostek dotyczące specjalnych zdolności jednostek można by przytaczać w nieskończoność. Dla mnie to nie ciekawostki, a podstawowa wiedza potrzbna do grania.
To ja może podam jeden z tricków. Grając z sojusznikiem można kupić sobie w jego mieście bohaterów(zwykłych łosi do zbierania zasobów) i jednym z nich siedzieć u niego w zamku
#homm3 Komputer często skacze po monolitach przejścia - nawet jeśli są zablokowane przez potwory - jak on to robi?
W sensie: w chodzi w monolit przejścia, na jego drugim końcu stoi potwór - on ani tego potwora nie atakuje, ruszyć się nie ma jak - a mimo to udaje mu się wrócić, chociaż, jak wiemy z mechaniki homm3 - żeby gdzieś drugi raz wejścia, trzeba ruszyć się o kratkę :P
Komentarz eksperta: spacja była wprowadzona dopiero w dodatku armageddon's blade. Mam jeszcze od tego instrukcję, kiedyś może zeskanuję i gdzieś tutaj wrzucę.
Jeżeli ktoś nie wiedział o spacji, to nie jest progamemasterem i powinien sam się zakuć w dyby.
godzina 20, to moze oznaczac tylko jedno - mozna znowu zrekrutowac chochliki i pogadac o ich przydatnosci w #homm3 .
podobno niektorzy przezyli straszna traume ze bylo homm4 ale spokojnie - juz nie wracamy do tego tematu. dzis wraca krol.
ostatnio bylo costam juz nie pamietam, chyba bohaterzy. czym sa bohaterzy bez czarow? no tak, ale czary juz omawialismy... to moze.. a! artefakty! bez nich bedzie bieda przeokrutna. sam ich temat jest przeszeroki wiec proponuje zrobic to na zasadzie:
2. Księgę magii ziemii tutaj bym dał. Jak w miastach pozanaje się czary, to mozna ja wywalic. Powietrza daje 2 czary 5 lvlu teleport i lot, tez świetna sprawa do szybkiego dorwania wrogiego bohatera
3. Najlepszymi kombinacjami to miecz anielskiego sojuszu. Gra z nim to nuda, ale w kampanii bez niego to się nie da. No i zbroja przeklętego.
Grałem sobie ostatniom w #homm3 z dodatkiem WoG i przechodziłem kampanie In the Wake of Gods, Samarytanin, Life of A-d-v-e-n-t-u-r-e, ale te dwie ostatnie nie były dokończone (twórcy WoGa mówią, że będzie kontynuacja, ale na razie cisza) i się zastanawiam, czy ostatnia (Evil Way Home) też jest niedokończona? A może polecacie jakąś kampanie z SoD i AB Mirki?
@Ficu: Nie wszystkie są na polski przełumaczone, ale można znaleźć zestaw 8w1, język nie powinien sprawiac problemu. Bohaterem we wszystkich jest Tarnum:)