Szanowni,
W związku z nieprawdziwymi informacjami, które pojawiły się we wpisie „Znikające pieniądze w Alior Sync”, opublikowanym na portalu wykop.pl w dniu 24 listopada br., zapraszamy do zapoznania się ze stanowiskiem Banku.
Autor poniższego wpisu, będący klientem Alior Sync, po stwierdzeniu rozbieżności pomiędzy saldem na swoim koncie a prowadzoną za pomocą programu GnuCash historią rachunku, skontaktował się z infolinią Banku w celu wyjaśnienia wątpliwości. Konsultantka Alior Sync poinformowała klienta, że wskazane saldo rachunku jest prawidłowe, co autor wpisu potwierdził w komentarzu: Link do komentarza. Po uzyskaniu wyjaśnień ze strony Banku klientowi udało się ustalić, że dokonał wypłaty w bankomacie, o której zapomniał, co potwierdził w kolejnym komentarzu: Link do komentarza.
Pragniemy
W związku z nieprawdziwymi informacjami, które pojawiły się we wpisie „Znikające pieniądze w Alior Sync”, opublikowanym na portalu wykop.pl w dniu 24 listopada br., zapraszamy do zapoznania się ze stanowiskiem Banku.
Autor poniższego wpisu, będący klientem Alior Sync, po stwierdzeniu rozbieżności pomiędzy saldem na swoim koncie a prowadzoną za pomocą programu GnuCash historią rachunku, skontaktował się z infolinią Banku w celu wyjaśnienia wątpliwości. Konsultantka Alior Sync poinformowała klienta, że wskazane saldo rachunku jest prawidłowe, co autor wpisu potwierdził w komentarzu: Link do komentarza. Po uzyskaniu wyjaśnień ze strony Banku klientowi udało się ustalić, że dokonał wypłaty w bankomacie, o której zapomniał, co potwierdził w kolejnym komentarzu: Link do komentarza.
Pragniemy
W imieniu Alior Banku zapewniam wszystkich, że nie było i nie ma żadnej luki w systemie IT Alior Banku. Zgłoszenie internauty zostało starannie przeanalizowane i zweryfikowane. Niezwłocznie skontaktujemy sie z nim, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację.
Z poważaniem,
Julian