Zaraz się załamię to pomocą w internecie... (╯°□°)╯︵┻━┻ #januszeinformatyki Download 100 upload 50... Może to wina internetu że gra się zacina ( 15pingu max ) Może to wina ramu drugi że karty graficznej #!$%@? całego komputera może? Zamiast zgadywać użyjcie #teamviever czy coś... ? A serwis gówno swoje robi testują programami wszystko dobrze ale nie odpalą ci gry bo po co, nie
@Thyrus: temperaturę dla GPU i wykorzystanie GPU sprawdzilibyśmy poprzez MSI Afterburner. Procesor sprawdzilibyśmy poprzez CPU-Z. Ale możesz użyć dowolnego oprogramowania do tego.
@Thyrus: gdy pojawiają się ściny, sprawdź czy temperatura procesora bądź karty graficznej nie osiąga wysokich wartości (ponad 90 stopni). Tak samo spójrz na %ntowe zużycie.
@jaglak99: gtx 1050 rzadko osiągnie powyżej 60 fps w nowych grach. Mamy 1060tkę i rzadko się to udaje. Dużo lepszym zakupem byłoby uderzenie w technologię G-sync 60Hz.
Rozbiłem Galaxy S7 Edge, co polecacie w jego miejsce? Galaxy S8, iPhone 7, iPhone 7 Plus czy może #xiaomi lepsze? Dziewczyna ma iPhone 7 i z tego co się czasami nim pobawię to widzę że może być ciężko z przestawieniem się z Androida na ios. #telefony #samsung #kiciochpyta
@Cubic: zależy jaki rozmiar Cię interesuje. Ogólnie nie polecalibyśmy iPhone 7 jeżeli nie masz przyzwyczajenia do iOS - zwłaszcza że Galaxy S8 to już kolejna generacja którą powinno się porównywać z iPhone X.
Możesz ewentualnie jeszcze rzucić okiem na One Plus 5. Nasz CEO używa One Plus 3 i bardzo sobie chwali.
@Cubic: trudno nam się wypowiedzieć czy przeżytek bo nikt w biurze nie jest fanem iPhone (╯︵╰,). Zajmujemy się wirtualną rzeczywistością i z tym sobie iPhone nie specjalnie radzi ze względu na tragiczną rozdzielczość.
@Cubic: OnePlus ma chyba już normalną Europejską dystrybucję poprzez ich stronę. Tak przynajmniej było w przypadku zakupu OP3. https://oneplus.net/pl/oneplus-5
Może czas odkurzyć GearVR? ( ͡°͜ʖ͡°) #minireklama - https://riftcat.com - robimy oprogramowanie które pozwoli Ci ten GearVR zamienić w Oculus Rift. Jazda w VR np. w Project Cars jest przednia ;)
Cześć Mireczki. Rozwijamy oprogramowanie które pozwala grać w #gry #vr przeznaczone na HTC Vive i Oculus Rift za pomocą taniego Google Cardboard. Dzięki temu cena wejścia w tego typu rodzaj zabawy spada z 2000 zł do praktycznie zera. #technologia opiera się o streaming obrazu z komputera do telefonu i przesyłania danych z sensorów z powrotem. W skrócie, z pomocą naszego softu można zbudować "do it yourself" HTC Vive #pcmasterrace
@nyszom oczywiście nie jest to to samo ale cena też inna :)
@AdireQ: bazowo jest tylko rotacyjne śledzenie głowy. Jest kilka metod dodania pozycyjnego śledzenia głowy. Wspieramy np FreePie. Czy chociażby poprzez wspomniany PS Move (doczepiony do głowy). Nasze narzędzie daje bardzo dużo możliwości i jest bardzo elastyczne tylko trzeba podłubać.
Opóźnienie obrazu jest dość trudne do zmierzenia ze względu na wymagany skomplikowany sprzęt pomiarowy którego nie mamy. Centrala Huawei policzyła
@pi-ku: powinno się dać. VRidge jest rozpoznawany przez SteamVR po prostu jako hełm z HTC Vive. Dodanie kontrolerów nie powinno sprawiać problemu.
@DFENS: planujemy go wydać na przełomie tego roku ale nie mamy jeszcze solidnej daty. iOS jest trochę problematyczny ze względu na bardziej zamknięty ekosystem. Postepy można śledzić na naszym dev blogu: http://blog.riftcat.com - podstawowy angielski wymagany.
@Wextor: daj nam jeszcze raz szansę i w razie problemów napisz na support@riftcat.com - pomożemy :) Gdy zadziała to zobaczysz że Trinus nie ma do naszego oprogramowania podejścia ze swoim software decodowanym streamingiem serii JPGów ( ͡°͜ʖ͡°)
@AdireQ: szczerze mówiąc nigdy nie próbowaliśmy podłączać jednocześnie Vive z VRidge. Wydawało nam się że gdy ktoś ma już Vive to raczej na nasze rozwiązanie już nie spojrzy :P
Obraz przesyłany jest dowolnie przez WiFi lub USB. Kompresujemy strumień w standardzie .h264 (lub .h265 jeżeli czyjeś GPU wspiera). Przy odpowiednim ustawieniu bitrate obraz ma jakość bezstratną.
@buttbuddy: pojawiają się juz 1440p ekrany, nie jest źle :) Przyszłość upatrujemy w produktach All-In-One. Ciągle rozwijamy naszą technologię i duże firmy interesują się stabilnym VR bez kabli - to może być nasz kierunek w przyszłości. Coś jak standard HDMI.
@AdireQ: sporo się może wydarzyć w ekranach telefonów :) Póki co, VRidge radzi sobie z ekranami dostępnymi na rynku. Bardzo dobry experience jest z GearVR na Samsungach i/lub DayDreamie z Google Pixelem. Low persistence screeny dają radę.
@fajny_kumpel: dzięki :) Ciągle wydajemy aktualizacje także zapraszamy do ponownej zabawy :)
@buttbuddy: TPCast operuje na 60GHz sieci co daje im stabilne połączenie ale problem leży w koszcie. My chcemy problem rozwiązać na poziomie dostępnej technologii wśród użytkowników - oni pogłębiają problem kury i jajka (Żeby się opłacało robić gry, muszą być użytkownicy - ich nie ma bo drogi sprzęt i nie ma gier).
Spokojnie znajdzie się miejsce i dla nas i dla nich na rynku :)
Tworzymy VRidge - aplikację pozwalającą na granie w gry pod HTC Vive czy Oculus Rift na twoim telefonie. Wirtualna rzeczywistość z najwyższej półki nie musi być drogą zabawą - wystarczy niedrogi Google Cardboard i nasze oprogramowanie.
Download 100 upload 50...
Może to wina internetu że gra się zacina ( 15pingu max )
Może to wina ramu drugi że karty graficznej #!$%@? całego komputera może? Zamiast zgadywać użyjcie #teamviever czy coś... ?
A serwis gówno swoje robi testują programami wszystko dobrze ale nie odpalą ci gry bo po co, nie