Jest nam bardzo przykro z powodu opóźnień w przesyłkach Priority Line oraz problemów jakie wynikły z dostarczeniem paczek z ostatnich 2 miesięcy. Pisaliśmy już wcześniej o problemach z Urzędem Celnym w UK.
Całość procedury celnej wydłużyła się na tyle, że niektóre paczki do dzisiaj nie zaktualizowały swojego statusu. W związku z tym wiele paczek zostało wysłanych ponownie, aby skrócić czas oczekiwania, ale przez pewien błąd w systemie zamówień paczki, które miały zostać
Całość procedury celnej wydłużyła się na tyle, że niektóre paczki do dzisiaj nie zaktualizowały swojego statusu. W związku z tym wiele paczek zostało wysłanych ponownie, aby skrócić czas oczekiwania, ale przez pewien błąd w systemie zamówień paczki, które miały zostać
Do kart kwalifikują się zamówienia, które miały bardzo długi przestój lub do dzisiaj nie zostały jeszcze dostarczone. Oszczędźcie nam pracy i nie dodawajcie zamówień które:
• Nie zostały wysłane przez Priority Line (DPD)
• Są obecnie w transporcie od tygodnia czy dwóch (normalny czas dostarczenia paczek to 25-30 dni)
• Są lub były wysłane przez pocztę austriacką i tracking zaczyna się od RT000000000AT