@Jestemkoksupotezny: no raczej nie powstanie, bo skoro ktoś trudzi się, aby podpisać kontrakt ograniczający, to wykluczył również punkty obejścia. Microsoft w odpowiedzi do CMA mógł napisać, że chodzi o Game Pass, bo jest to ich główna usługa subskrybcji - co nie znaczy, że i w kontrakcie tak to zapisano.
Zobacz, że tylko UK robi problemy, a kogo obchodzi 1 kraj?
@Jestemkoksupotezny: jako firmę - obchodzi Cię bardzo. Przy braku zgody CMA i jednoczesnym zakupie Acti, Microsoft musiałby przestać prowadzić swój biznes w UK. Xbox ma tam kilka studiów i jest to dla niego dobry rynek w Europie. Nie wspominając innych działów MS. To raczej będzie albo zgoda (np. z kompromisami lub bez) albo brak transakcji.
Sony opóźniło PlayStation Showcase z pokazem nowych gier ekskluzywnych na PS4/PS5, aby nie wpłynąć na decyzję CMA o przejęciu Activision Blizzard przez Microsoft.
Sony opóźniło PlayStation Showcase z pokazem nowych gier ekskluzywnych na PS4/PS5, aby nie wpłynąć na decyzję CMA o przejęciu Activision Blizzard przez Microsoft.
@LechuCzechu: większych bzdur dawno nie czytałem, Sony na pewno nie będzie teraz gier przed 6 miesięcy pokazywać, bo czeka na decyzję CMA XD
1. Nazywasz się Sony i produkujesz konsole Playstation. 2. Wpadasz na pomysł, że podpiszesz umowę z Activision na produkcję eksluzywnego, dodatkowego contentu do Call of Duty - aby przyciągnąć do swojej platformy dodatkowych graczy. 3. Deal done, dzięki temu już od kilku lat klienci Twojej platformy dostają bonusy przy preorderach, wcześniejsze bety, ekskluzywne mody czy też dodatkowe itemy. 4. #!$%@? trochę tym działaniem swojego głównego konkurenta, Microsoft, który postanawia wykupić Activision za
@nostalgiwolf: ale ja nie porównuję dealu marketingowego oraz przejęcia, tylko pokazuję hipokryzję argumentu w tym punkcie, gdzie jedna firma zarzuca drugiej MOŻLIWOŚĆ działań takich, jakie ona prowadzi teraz. Problemy z czytaniem ze zrozumieniem?
@nostalgiwolf: ale przecież przytoczony argument (screen z dokumentu CMA) to scenariusz, w którym COD zostaje multiplatformowy, a Xbox i PC dostają dodatkowy content i z tym Sony ma problem? Czyli dokładnie, jak jest teraz, tyle że... odwrotnie?
@Ale_co_to: bo integracja zespołu w struktury, rekrutacja i produkcja gier trochę trwa. Nie zamierzam występować tutaj jako adwokat Microsoftu, ale oni pierwszych przejęć dokonali 4 lata temu i raczej nie było tam studiów AAA (poza Obsidian, które robiło TOW i Playground z Forzą Horizon).
@nostalgiwolf: no nie wiem, bo skąd mogę to wiedzieć? Swój wpis oparłem na przytoczonym scenariuszu i argumentacji prawników Sony? I tylko tego dotyczył? To nie ja staram się przekierować dyskusję gdzieś indziej, rzucając argumenty o 4 zł, psychofanie wielkiej korporacji czy monopolu. Minecraft od 8 lat jest wciąż na konsolach Sony, jeden spinoff również, drugi w drodze.
Miałem odpisać dłużej, ale za bardzo nie widzę sensu, bo mieszasz pojęcia bycia liderem w jakimś zestawieniu z monopolem oraz ni stąd ni zowąd wplatasz w to wszystko remake TLOU (?). Nie chce mi się (✌゚∀゚)☞
@vulcanitu: a to inna kwestia, którą uskuteczniam, to bardziej wpis o branży nie o grach samych w sobie ;)
To, że Minecraft nadal na PSa nie wychodzi, nie znaczy, że tak samo byłoby z CODem. Jakoś MS nie miał problemu z wywaleniem Starfielda z PlayStation (...)
@Cinkito: no a ktoś z Microsoftu zapowiadał, że będzie traktować tytuły Bethesdy jak Minecrafta? Nic takiego nie widziałem, od początku za to widziałem wypowiedzi,
@radlin99: racjonalizacja zakupu, niektórzy stale muszą czuć, że dokonali właściwego wyboru i pełnić rolę edukatorów "tych drugich". Najlepiej omijać i ignorować, przeniosą się gdzieś indziej ;)
Co Phil gościowi podesłał za użeranie się z Wami na tagu #xbox ( ͡~ ͜ʖ͡°) Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia mireczkom z tagów #xboxseriesx #xboxone no i oczywiście #halo #haloinfinite
To jest chyba najsłabsza gra tego studia. Nie jest zła ale ani to prey ani dishonored, przeszedłem ale raczej już nie wrócę. Niestety liniowość i pewnego rodzaju monotonia to największe wady tej produkcji. Swoboda jest raczej pozorna. Nie tego się spodziewałem.
Ale przecież w gamepassie za 4 zł miesięcznie, a nie za 339 zł.
@pionic: pomijając bzdurny argument w której porównujesz ceny dwóch różnych sposób dystrybucji, na pewno Arkane w 2016 preprodukując Deathloopa wyszło z założenia, że w 2020 roku wykupi ich Microsoft i gra wyląduje w GP, co magicznie wpłynęło na jej jakość. Tak było, nie zmyślam. Pomijam fakt, że był to launch ex Sony.
Gdy myślimy o dzieciach, zwykle wyobrażamy je sobie jako uosobienie niewinności. Warto jednak zwrócić uwagę, że z pewnego punktu widzenia jest inaczej. Stanowiąc jedno ze swoją egoistyczną i gwałtowną wolą, posiadają one niewyważoną tożsamość, która wiąże się przede wszystkim z pragnieniami i domaganiem się ich zaspokojenia. Co by się stało, gdyby wszystkie z nich ulegały bezpośredniej i natychmiastowej materializacji?
Aby to wyjaśnić, w tym tygodniu odwołałem się do norweskiego filmu 'Niewiniątka' (2021)
@defuser: też nie. Microsoft na razie nie zrobił żadnej integracji ze sprzętem VR.
Grafika, marketing oraz social media w branży sportowej. Śledzę kulturę, piszę czasami o grach, kinie, serialach - szczególnie z gatunku science fiction. Kiedyś na #poroncowekino, teraz głównie na #xbox
#xbox #ps5
źródło: comment_1666140394bCJO9a3XqPHgZrfIQf80UN.jpg
Pobierz@Jestemkoksupotezny: no raczej nie powstanie, bo skoro ktoś trudzi się, aby podpisać kontrakt ograniczający, to wykluczył również punkty obejścia. Microsoft w odpowiedzi do CMA mógł napisać, że chodzi o Game Pass, bo jest to ich główna usługa subskrybcji - co nie znaczy, że i w kontrakcie tak to zapisano.
@Jestemkoksupotezny: jako firmę - obchodzi Cię bardzo. Przy braku zgody CMA i jednoczesnym zakupie Acti, Microsoft musiałby przestać prowadzić swój biznes w UK. Xbox ma tam kilka studiów i jest to dla niego dobry rynek w Europie. Nie wspominając innych działów MS. To raczej będzie albo zgoda (np. z kompromisami lub bez) albo brak transakcji.