@MOICO: Właśnie zakończyłam współprace z Moico i chciałabym podzielić się z Wami przemyśleniami dotyczącymi zwłaszcza ostatnich miesięcy. Na wstępie zaznaczę, że jeśli chodzi o załatwianie jakichkolwiek spraw prze ten profil zawsze było 10/10. Niestety reszta pozostawia wiele do życzenia. Internet radiowy w domkach jednorodzinnych. Zacznę może od tego iż ponad miesiąc temu wynegocjowaliśmy podniesienie transferu z zawrotnych 8mbps do 12mbps...Za dopłatą mogłam jeszcze wybrać zawrotne 16mbps. Bo więcej technicznie się nie
@Pathi: Cześć! ( ͡°͜ʖ͡°) Szkoda, że nas opuszczasz (╯︵╰,) Przykro nam, że zostałaś tak "olana" przez obsługę klienta ( ͡°ʖ̯͡°) - niestety my, tutaj na Mirko nie jesteśmy tym działem i też pewnych formalności oraz biurokracji nie możemy i nie jesteśmy w stanie załatwić tutaj na Mirko i musimy odesłać Cię na formalną drogę załatwienia
Szkoda, że nas opuszczasz (╯︵╰,)
Przykro nam, że zostałaś tak "olana" przez obsługę klienta ( ͡° ʖ̯ ͡°) - niestety my, tutaj na Mirko nie jesteśmy tym działem i też pewnych formalności oraz biurokracji nie możemy i nie jesteśmy w stanie załatwić tutaj na Mirko i musimy odesłać Cię na formalną drogę załatwienia