- 5
- 227
Ciekawsze wiadomości z ostatniego tygodnia
F1: zmiany w harmonogramie weekendów wyścigowych -> http://f1.autoklub.pl/news/zmiany-w-harmonogramie-weekendow,82437
F1: rezygnacja z Grid Girls -> http://f1.autoklub.pl/news/bez-grid-girls-w-formule-1,82415
F1: biometryczne rękawice pozwaląjace sprawdzić stan kierowcy -> http://f1.autoklub.pl/news/biometryczne-rekawice-w-f1,82423
F1: HALO wyzwaniem dla zespołów -> http://f1.autoklub.pl/news/halo-duzym-wyzwaniem-dla-projektantow,82365
F1: zmiany w harmonogramie weekendów wyścigowych -> http://f1.autoklub.pl/news/zmiany-w-harmonogramie-weekendow,82437
F1: rezygnacja z Grid Girls -> http://f1.autoklub.pl/news/bez-grid-girls-w-formule-1,82415
F1: biometryczne rękawice pozwaląjace sprawdzić stan kierowcy -> http://f1.autoklub.pl/news/biometryczne-rekawice-w-f1,82423
F1: HALO wyzwaniem dla zespołów -> http://f1.autoklub.pl/news/halo-duzym-wyzwaniem-dla-projektantow,82365
Mirki czy ktoś jeździ na którejś z opon poniżej?
Przeglądając internety za oponami, zachęcony zachowaniem ostatnio kupionych zimówek z segmentu budżetowego, z czystej ciekawości sprawdziłem budżetówki na 17". Etykiety unijne obiecują na względną ciszę w trakcie jazdy, a także na wspaniałe , sprawowanie w hamowaniu... Sava UHP2 i Dębica UHP2 są oponami bliźniaczymi.
Na zimę, jak wspomniałem poszedłem w budżetowe zimówki - Frigo UHP2 i generalnie rzecz biorąc jak na zimówkę za 230 złotych są świetne szczególnie, gdy na drodze leży parę centymetrów śniegu. Tam, gdzie wcześniej, w "kopnym śniegu" Nokian WD4 ledwo sobie radził, tam Frigo UHP2 biło go na głowę. Na Mokrym asfalcie z kolei odczucia z hamowania, czy przyspieszania zbliżone. Według Etykiety unijnej Zachowanie na mokrym klasa "B", opory toczenia klasa "c", hałas do 71dB. Jeżdżę na codzień niespełna dwustukonnym autem i byłem pod wrażeniem, że tak tania opona sobie radzi...
Goodyear i Dunlop to jeden koncern :p