Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
@Mokun: A jakie znaczenie ma to czy termin ma 1, 10, 20 czy 140 dni? Jakie znaczenie ma to że kupujesz taniej czy taniej drożej. Umowa i terminy, nikt tu nikomu łaski nie robi. Na takiej promce majonezu z lidla -50% to chyba do kasy z kwiatami trzeba iść.
Zadzwonić zawsze można, 2k postów na wykopie też mozna przeczytać. Idąc tym tropem, po co te opisy. Można przecież dać w opisie
@Deja_VU_000: przyjęło sie to tak, że ludzie patrzą tylko na datę 31.XX. Resztę każdy pomija, może z przyzwyczajenia, lenistwa - nie wiem. Przez 2 kolejne tygodnie się pieklą. Wystarczyłoby tam zamiast 31.05 napisać 15.06. A czas wysyłki np. 5 dni. Mniej niepotrzebnych pytań typu „kiedy będzie?”
Przyszło! iMac pro z 31.12. Sms od kuriera dzień wcześniej. Nowka, plomby, gwara i inne te tegesy wszystko cacy pięknie śmiga. Trzeba było poczekać, były opóźnienia ale i tak w sytuacji covidowej i zaskoczonymi śniegiem drogowcami - wyszło całkiem nieźle.
Pare slów dla zastanawiających sie nad zakupem:
Jeśli chodzi o kontakt z panem Markiem - ze świecą szukać tak proklienckiego sprzedawcy (do głowy przychodzi mi pan w osiedlowym warzywniaku - ale on
@kamil-kaczmarek1975: zamawiałem jakoś wrzesień/październik. tak to starszy procek. Tak sie umówiłem wolałem zapłacić mniej $ a na samych rdzeniach mi nie zależy.
@kamil-kaczmarek1975:po tych paru miesiącach grzeje ci się? To na czym najbardziej mi zależało to właśnie chłodzenie i dysk. Na zwykłym iMac mogłem kotlety smażyć ;)
@Darajavahus777: lepsza, inna konstrukcja chłodzenia i te porty (używam dodatkowych monitorów i kilku dysków TB) U pana Marka byly one (iMac i9 i iMac pro) w podobnej cenie coś koło 13k. I lubię czarny, i klawa numeryczna jest spoko.
@Julcia_99: to z pierwszą partią dla ściemy wpada na top 5 listy teorii. Zaraz za jumaniem towaru w bagażnikach drogich aut i dokladaniem przez parę lat pitosu i nagle zawijka z paroma iphonami na Bermudy.
@Darajavahus777: ponoć jest afera z tymi ekranami w macrumors coś o tym pisali (yellow/green tint). Możliwe, że trafił ci się walnięty ekran. Oddaj go cortlandu za tydzień będziesz miał nowego.
@Darajavahus777: Z gwarancjami idzie cortlandowi bardzo szybko. 6 lutego oddałem MBP do wymiany klawiatury. W ten poniedziałek odebrałem. Zanosisz podpisujesz papier, wracasz podpisujesz odbierasz, bez żadnych pytań i kręcenia. Na miejscu nie wiem czy ci od ręki wymienią. Sądzę, że muszą najpierw to zgłosić do Apple.
@Darajavahus777: wymieniałem gwarancyjnie np. iPhone 6s. Kupiony w stanach, gwarancja realizowana w warszawskim cortlandzie. Ich nie obchodzi skąd masz sprzęt. Nie musisz mieć nawet żadnego dowodu zakupu itd. Obchodzi ich numer seryjny. Wg. Mnie nie ma co Panu Markowi tym głowy zawracać masz przecież pełną gwarancję Apple.
@salivan: kolego, weź przeczytaj posty z przed miesiąca i w ogóle z poprzednich dostaw. Wszystko było wyjaśniane. Dlaczego takie daty itd. To jest oferta dla cierpliwych. Jak nie możesz czekać to trzeba było nie kupować ale i tak masz formularz odstąpienia od umowy.
@salivan: miesiąc temu ta sama historia. Ten same problemy.
Potem ludzie dostają sprzęt i już są happy. Te gownoburze mają jednak negatywny wpływ. Bo sprzedawcy kończy się cierpliwość i wycofuje oferty które generują najwiecej takich klientów np. iphony czy Apple Watch. Tracą na tym wszyscy. Wątek istnieje już pare lat, naprawdę wszystko zostało już przepracowane i wyjaśnione.
@salivan: nowi kupujący mogą zadzwonić i dopytać. Nie musza mieć konta na wykopie. Proces zakupowy u car4vip jest specyficzny i nie mieści się w regularnej formułce. Nie da się tego rozwiązać inaczej. Ja przy pierwszym zakupie dzwoniłem ze 3 razy i dopytywałem o każdy szczegół. Nie miałem konta na wykopie. Pan Marek tłumaczy wszystko ze stoickim spokojem. Numer telefonu każdy ma tylko cierpliwości niektórym brakuje :)
Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
Zadzwonić zawsze można, 2k postów na wykopie też mozna przeczytać. Idąc tym tropem, po co te opisy. Można przecież dać w opisie
Pare slów dla zastanawiających sie nad zakupem:
Jeśli chodzi o kontakt z panem Markiem - ze świecą szukać tak proklienckiego sprzedawcy (do głowy przychodzi mi pan w osiedlowym warzywniaku - ale on
Potem ludzie dostają sprzęt i już są happy. Te gownoburze mają jednak negatywny wpływ. Bo sprzedawcy kończy się cierpliwość i wycofuje oferty które generują najwiecej takich klientów np. iphony czy Apple Watch. Tracą na tym wszyscy. Wątek istnieje już pare lat, naprawdę wszystko zostało już przepracowane i wyjaśnione.