Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko271
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

BufferOverflow
BufferOverflow

BufferOverflow

Dołączył 7 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 160
  • Znaleziska 7
  • Mikroblog 153
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 1
  • Dodane (25)
  • Komentowane (104)
  • Plusowane (24)
k.....o
k.....o
konto usunięte 11.07.2017, 12:38:14
  • 8
W nawiązaniu do tego wpisu, pomyślałem że warto nakreślić najważniejsze pytania do prowadzących śledztwo. Można je zawrzeć w liście otwartym, w petycji, oraz zasugerować dziennikarzom, aby przy najbliższej okazji je zadali. Dochodzenie trwa już 2 miesiące i jeśli odpowiedzi na nie pozostaną przeczące, lub jeśli odpowiedzi się w najbliższym czasie w ogóle nie doczekamy bez jakiegokolwiek uzasadnienia, to należy to potratować jako zielone światło do rozpoczęcia robienia rabanu.

1). Czy
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow 12.07.2017, 10:11:14
  • 2
@kknnoo: @stopmanipulacji1111
Mialem wlasnie pisac na ten temat. Jestesmy juz bardzo blisko mamy pismo i pytania, wieczorem postaram sie to doszlifowac i mozna wysylac. Ja bym udezrzyl od razu z grubej rury, wyslal to na maile prokuratury(biuro.podawcze()pk.gov.pl, sekretariat()jgora.po.gov.pl, ) i w kopii dal wszystkie redakcje. Jezeli wyslemy to tylko do dziennikarzy to oni moga to olac (ewidentnie nie ma u nich woli drazenia tej sprawy). Prokuratura bedzie musiala sie jakos
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow 12.07.2017, 10:27:01
  • 2
@kknnoo: Czy to info o konferencji jest z jakiegos wiarygodnego zrodla? Definitywnie musimy wyslac to przed aby uniknac jakiejs szopki typu "samobojstwo" i dziennikarzy nie umiejacych zadac zadnego konkretnego pytania. Dzisiaj sie tym zajme i od jutra mozemy zaczynac.
  • Odpowiedz
stopmanipulacji1111
stopmanipulacji1111
10.07.2017, 19:08:28
  • 7
Taki pomysł był, daję tutaj, można obrobić coś z tego...
List Otwarty
w związku z tragiczną śmiercią Magdaleny Żuk

Szanowny Pan,

Zbigniew
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow 11.07.2017, 09:41:30
  • 0
@stopmanipulacji1111: Dzieki za przygotowanie, wydaje mi sie ze pismo jest dobre ale wartaloby dodatkowo podkreslic kilka istotnych rzeczy. Ponizej pomysly w luznej formie (do zmiany).
1. Podkreslenie faktu ze do Egiptu jezdzi milion polskich turystow rocznie, ktorzy sa 3cia co do wielkosci grupa turystow w tym kraju i Egipt jest ogromnym beneficjentem turystyki i pieniedzy z Polski. Podkreslenie ze oo Egipt potrzebuje polakow i polskich pieniedzy a nie poalcy Egiptu.
2. To
  • Odpowiedz
k.....o
k.....o
konto usunięte 07.07.2017, 12:52:13
  • 10
Wiem że temat odgłosów w tle wideorozmowy był już poruszany. Nigdy się nie wsłuchiwałem, bo nie mam jakiegoś specjalnego sprzętu, ale natrafiłem ostatnio na transkrypt, postanowiłem przesłuchać. Oto fragmenty, które moim zdaniem wyraźnie słychać (najlepiej na słuchawkach, aczkolwiek i bez też słychać; można spowolnić - wtedy słychać wyraźniej):

5:44 Dawaj
5:54 Zaraz wejdzie cały
6:00 Ty mi tutaj ją przysłałeś?
6:11 Ale jaja
k.....o - Wiem że temat odgłosów w tle wideorozmowy był już poruszany. Nigdy się nie ...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow 07.07.2017, 16:30:31
  • 0
@kknnoo: Zgadza sie. Nie wiem czy ten filmik widziales, gdzie wylapali wiecej zdan https://www.youtube.com/watch?v=t9Tdg97kNpI. Niektore sa mocno nadinterpretowane ale z tych tekstow mozna wylapac szerszy kontekst.
  • Odpowiedz
gigaset
gigaset
gigaset
03.07.2017, 16:24:45
  • 8
No to jak Panowie i Panie? Obstawiajmy. Ile jeszcze potrwa "tłumaczenie z arabskiego"? Czy to trwa dłużej niż z jakiegokolwiek innego, np. bo kiepsko się czyta od prawej do lewej? A może tak zwani Egipcjanie (bo prawdziwi to chyba wymarli wraz z faraonami) pismem obrazkowym to napisali i bez biegłego egiptologa się nie obędzie?

#magdazuk
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow 03.07.2017, 23:10:09
  • 1
@gigaset: Czy jest prawnie mozliwe aby rodzina nie zgodzila sie co do publicznego ujawnienia wynikow sledztwa/sekcji? Rodzina Magdy cos nagle zamilkla, wiec zapewne wie wiecej i nie jest w jej interesie ujawnianie jakichkolwiek informacji - moze np. prokuratura znalazla cos godzacego w dobre imie Magdy i zadecydowano aby nie upubliczniac za wiele. Druga mozliwa opcja to ze rodzina siedzi cicho bo wyszlo ze takze ma cos "za uszami".
Duzo mozliwych
  • Odpowiedz
mariusz-mx
mariusz-mx
25.06.2017, 05:44:51
  • 5
Nie wiem co działo sie z ta dziewczyna ale w hotelu nikt nie slyszal o "wyskakiwaniu z okna" nikt jej tez z przez nie , nie wyrzucal . Dziewczyna chciala uciec wybiegla drzwiami gdy lekarz chcial z nia porozmawiac .Nie rozumiala jezyka moze myslala ze chce jej zrobic krzywde . Niefortunnie jak ranny jelen wpadla na ruchliwa ulice i potracil ja samochod. Szpital nie ma nic wspolnego z zadnymi gwaltami czy ich
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow 27.06.2017, 17:46:43
  • 0
@mariusz-mx: Widzialem taki komentarz w ciagu pierszych 2ch dni od rozpoczecia sprawy. Wypowiadala sie jakas rezydentka ktora slyszala od policjanta z Hurghady ze Magda zostala tam przywieziona do szpitala jako ofiara wypadku samochodowego. Zawsze zastanawialo mnie dlaczego na dziedzincu pod oknem szpitala nie bylo zadnych sladow ze skoku. Po spadnieciu z takiej wysokosci na beton to mozg bylby rozbryzgany w promieniu 2ch metrow.
Nie wiadomo tylko dlaczego strona PL ukrywalaby
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow 28.06.2017, 08:39:13
  • 1
@mariusz-mx: To czy przejechal ja samochod czy wyrzucili ja z okna nie zmienia faktu ze zostala odurzona i zgwalcona i jej stan zostal tym spowodowany. Zbyt duzo zdarzen i dziwnych zbiegow okolicznosci swiadczy o winie Egipcjan (wlasciwie to wszytsko jest podejrzane). Filmy udostepnione przez szpital pokazuja wyraznie jak byla nacpana (na wozku), zaszczuta, szarpana, znokautowana, zabrali jej telefon i torebke. Zastanawiam sie co musi byc na filmach, ktorych nie chca
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow 23.06.2017, 14:14:08
  • 2
Potwierdzenie naszych spekulacji co do ujawnienia wynikow sekcji i dzialan Egiptu.
http://m.niezalezna.pl/101065-co-ze-sprawa-zagadkowej-smierci-magdaleny-zuk-prokuratura-zabrala-glos
#magdazuk
  • 78
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow
Autor
23.06.2017, 20:22:06
  • 1
@stopmanipulacji1111: Tutaj nagranie: https://www.youtube.com/watch?v=J03ptMAf7w8 od 7:40
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow
Autor
24.06.2017, 09:56:28
  • 1
@kknnoo:@gigaset: @stopmanipulacji1111: Poniekad rozumiem prokurature bo jezeli chca cos ujawniac to musza miec pelnie materialow i przygotowane mocne dowody i akty oskarzenia (lub akt umorzenia sprawy). W przeciwnym razie naraza sie tylko na smiesznosc i krytyke dodatkowo nadszarpna wizerunek swoj i Ziobry. Ujawnianie niepelnych materialow ostrzegloby tylko podejrzanych co do kierunkow sledztwa.
Bylo jasne od samego poczatku ze Egipt zrobi wszystko zeby sprawie ukrecic leb. Podejrzewam ze graja
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow
Autor
24.06.2017, 11:05:47
  • 1
@kknnoo: Wyniki sekcji sa formalnie jednym z najwazniejszych dowodow ze wzgledow procesowych, w naszym przypadku nie beda zbyt miarodajne aczkolwiek formalnie musza byc (jakie by nie byly) aby cokolwiek oficjanie oglaszac.
Zgadzam sie. Wystarczy tylko CCTV sprzed pokoju, z ktorego rzekomo wyskoczyla Magda zeby potwierdzic czy obalic podstawowe wersje Egipcjan, np czy wogole tam byla, jezeli tak to czy sama czy moze wraz z tlumem znajomych acz niezydentyfikowanych arabow itd.
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow
Autor
26.06.2017, 10:44:22
  • 1
@stopmanipulacji1111: Zgodnie z czasem na udostepnionym filmie Magda zostala przywieziona do szpitala o 19:00 a rozmowa wedlug timeline'u byla ok. 17:00. Zakladajac ze te godziny sa prawdziwe to nie wiem czy bylby czas na jakis "wystep", ale to takze pokazuje ze w ciagu 2ch godzin zostala tak nacpana ze musieli ja wwozic na wozku. Staram sie znalezc film w przyjazdu do szpitala z innych zrodel bo TVP powycinala czas.
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow
Autor
26.06.2017, 16:25:46
  • 2
@leonixa: @stopmanipulacji1111: @kknnoo:
Dzieki, czyli to bardzo blisko i jeszcze lotnisko pomiedzy...
Magda miala wracac do Polski lotem 3Z7109 / TVP7109 - Travel Service Poland. Loty te sa zawsze o tej samej godzinie: 14:35. Na logike musieli byc na lotnisku juz wczesniej wiec ew. decyzja o zakazie wpuszczenia na poklad/odprawe musiala byc wydana takze troche wczesniej i o max 14:35 cala "akcja lotnisko" musiala sie zakonczyc.
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow
Autor
27.06.2017, 11:07:44
  • 2
@grejfrut:
Zgadzam sie ze teoria o burdelu jest troche naciagana. Wyszla ona od opowiesci polskiego nurka odnosnie Port Ghalib i w filmiku na YT zostala troche nadinterpretowana i zostalo uzyte niewlasciwe nazewnictwo. Jezeli juz miala byc jakas impreza to zapewne w jakiejs willi albo jachcie bogatego klienta. W przetlumaczonej rozmowie z tla rezydent mowi kpt. khaledowi ze "impreza bedzie niekompletna" i mozliwe ze do "imprezy wlasciwej" nigdy nie doszlo bo
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow
Autor
27.06.2017, 17:22:08
  • 0
@kknnoo: @gigaset: @stopmanipulacji1111 @grejfrut: Usiluje odnalesc oswiadczenie biura RT gdzie przedstawiaja swoja wersje wydarzen, czy nie widzieliscie gdzies tego oswiadczenia? Z gory dzieki
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow
Autor
27.06.2017, 22:14:17
  • 4
@33t: @gigaset: @kknnoo: Nie widzialem wczesniej tego oswiadczenia (nie mam fb). Przeczytalem wraz z komentarzami i k---a oczom nie wierze.
Rainbow Tours powinno zostac oskarzone u wspoludzial w morderstwie!
Mieli na miejscu koordynatorke i przez tyle dni nie zrobila ona nic aby pojechac i zobaczyc co sie dzieje z Magda, porozmawiac, dac jej zadzwonic, zawiezc do szpitala, lotnisko itd. Byla na miejscu i olala sprawe...ale za
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow 19.06.2017, 12:35:31
  • 9
Znalazlem na YT ciekawa hipoteze odnosnie celu nagrania slawnego filmu Markusa z Magda, ktory to pokrywa sie z przypuszczeniami moimi i wielu ludzi sledzacych sprawe. Warto obejrzec https://www.youtube.com/watch?v=lXCQiqa6a7Q

#magdazuk
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow
Autor
27.06.2017, 16:47:44
  • 0
@Evergreengo: Ciekawe jest to o czym piszesz. Pamietam jeden komentarz z pierwszych 3 dni od rozpoczecia tej sprawy. Zazwyczaj informacje z pierwszych dni sa cenne bo jeszcze nie ma oficjalnej linii i cenzury. Ktos wrzucil screena chyba z FB hotelu w egipcie gdzie polacy zaczeli na nich jechac i chyba jakis manager lub pracownik zaczal polemizowac i napisal cos w stylu: "to wcale nie bylo tak jak myslicie, z Magda
  • Odpowiedz
k.....o
k.....o
konto usunięte 10.06.2017, 10:45:20
  • 15
SPRAWA ŚMIERCI MAGDALENY ŻUK - APEL DO STRONY EGIPSKIEJ O WYJAŚNIENIE WĄTPLIWOŚCI

Poprawiona wersja, szczególne podziękowania dla @grejfurt. Apel nie nawołuje do uzyskania natychmiastowych odpowiedzi. Autorzy rozumieją, że nie wszystko może zostać upublicznione, zwłaszcza w toku śledztwa. Jego celem jest wywołanie społecznej presji na adresowanych stronach i konkretna artykulacja wątpliwości. W momencie w którym będzie zgoda co do jego treści, po ewentualnej konsultacji prawnej, można będzie np. spróbować jego kolportażu w
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow 10.07.2017, 10:14:46
  • 3
@kknnoo: @stopmanipulacji1111: @grejfrut: @gigaset
Bardzo frustrujaca i niepokojaca jest ta cisza ze strony prokuratury a takze i innych mediow, ktore pomimo ogromu materialu i watpliwosci nie chca sie dotknac tej sprawy. Dla mnie rowniez znamiennym jest ze Gadowski, ktory z poczatku wszedl w sprawe agresywnie, w jednym z ostatich vlog'ow tylko lakoniczie wspomnial ze w tej sprawie czeka na oficjanle ustalenia prokurarury i przestal drazyc. Pamietam
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow 10.07.2017, 16:44:09
  • 0
@kknnoo: Skad wiesz odnosnie ogloszenia w sprawie Magdy za kilka dni? Jest gdzies jakies info?

Akcja emailowa wydaje mi sie bardziej skuteczna niz petycja;
1.Prokuratura i media nie beda mogly zaprzeczyc ze nie otrzymaly maila z informacjami jako ze wszyscy beda "skopiowani" w jednym mailu, screenshoty ktorego bedzie mozna umieszczac na stronach, FB, YT i kazdy bedzie mogl zobaczyc gdzie zostal on wyslany i kto go otrzymal.
2. Wszyscy beda
  • Odpowiedz
BufferOverflow
BufferOverflow
BufferOverflow 10.07.2017, 22:26:01
  • 1
@kknnoo: Mi raczej chodzilo o przygotowanie szablonu listu zeby kazdy mogl zrobic kopiuj/wklej i wyslac. Kopiujac takze media, nie bedzie mozliwosci latwego zamiatania bo od razu kazdy bedzie widzial kto o tym mowi a kto ignoruje.
Co do info, to ja sie obawiam ze doczekamy kolejnej zenujacej konferencji gdzie przemilczane beda podstawowe fakty a zaden dziennikarz nie zada konkretnego pytania. Ale moge sie myslic, zobaczymy.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 2 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 10.05.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl