Meh, po co taka obsługa klienta w ogóle istnieje, skoro nie mogą nic zrobić :/
Dostałem na maila voucher ze zniżką 10zł przy zamawianiu przez aplikację, postanowiłem z niego skorzystać, wybrałem zamówienie, płatność przez PayU, i wywaliło błąd. Po naciśnięciu przycisku wstecz i ponownej próbie kod już był zużyty. Na infolinii kobieta mi powiedziała że ani nie da nowego, ani nie naprawi tego, i że manualnie nic nie może XDD
#pysznepl #
Dostałem na maila voucher ze zniżką 10zł przy zamawianiu przez aplikację, postanowiłem z niego skorzystać, wybrałem zamówienie, płatność przez PayU, i wywaliło błąd. Po naciśnięciu przycisku wstecz i ponownej próbie kod już był zużyty. Na infolinii kobieta mi powiedziała że ani nie da nowego, ani nie naprawi tego, i że manualnie nic nie może XDD
#pysznepl #
#pysznepl