@wonsz_smieszek cała szeregówka z Indii. Uprzedzając (być może) kolejne pytanie: stary Rumun, C/O i 2/E Litwini, 2/O Chorwat, C/E Bułgar, mamy też Brytola, Chińczyka i dwóch Rosjan.
@wonsz_smieszek zarówno Filipinos jak i Hindusi są bardzo przyjaźni, szczególnie, kiedy na burcie jest misz-masz kulturowy, wtedy wszyscy są dla wszystkich przyjaciółmi. Oczywiście zależy jak u Ciebie z językiem.
@wonsz_smieszek za OS robota od 0800-1200, 1300-1700 w morzu, w porcie różnie, przeważnie te 10h pracują, ale to zależy jaka firma i przede wszystkim jaka obsada. Jak Ci się trafi ambitny C/O, to po kolacji tylko prysznic, sal-sal i spać :)
@Talvisota pewnie jak się przejdziesz po marinie w Gdańsku, to Cię wezmą na jakiś holownik. Tak sądzę. Ew. w ramach pakietu negocjacyjnego możesz zaopatrzyć się w dobry burbon.
@idest Gdynia. Można tak powiedzieć: nie licząc tych obowiązkowych Daru Młodzieży i Horyzontu II to najpierw VLCC, później fully ref LPG/C, epizodycznie DSV na London Array, a teraz semi-press LPG/VCM/AMMONIA.
@idest raptem 2: pierwszy na znajomość angielskiego, drugi na wiedzę zawodową. I Tobie również, wypij dzisiaj za mnie chociaż jedną kolejkę, bo mamy suchy statek( ͡°ʖ̯͡°)
@dizzydom większe zapotrzebowanie jest na starszych oficerów, ale bierze, bo flota się ciągle rozwija. Zależy też, czy będziesz chciał się zatrudnić przez NMM czy Navigator Gas, bo mimo tych samych statków mają z goła inne warunki zatrudnienia.