Posiadam linie telefoniczna w sieci TPsa, postanowilem zalozyc internet z netii, cena ok ok 60zl/m przy predkosci 20Mb/s.
Zlozylem zamowienie przez telefon, po kilku dniach przyjechal kurier z umowa, podpisalem i czekalem.
Przyszla paczka ze sprzetem (netia spot) podlaczylem, wprowadzilem login i haslo (wczesniej otrzymane smsem od netii) i ku mojemu zdziwieniu predkosc zamiast pokazac ok 19Mb/s pokazala ok 3Mb/s, zadzwonilem w tej sprawie do netii, zostalem poinformowany ze przez pierwszy miesiac linia bedzie testowana, po tym czasie dostane obiecana podczas rozmowy telefoczninej predkosc. Minal miesiac, predkosc sie nie zwiekszyla, dzwonie ponownie u nich wydaje sie byc wszystko ok, zadzwonilem ponownie tym razem wybralem polaczenie zgloszenia awarii internetu Pan z ktorym sie polaczylem chwile sprawdzal i powiedzial ze z informacji od TPsa wynika i z maksymalna predkosc jaka uzyskam to 6Mb/s. Sek w tym ze internet dziala w predkoscia ok 3Mb/s czego juz nikt wyjasnic nie potrafil. Zgodnie z jego sugestia napisalem maila do netii, nikt nie raczyl na niego odpisac.
Reasumujac, jezeli masz zamiar skorzystac z uslug tego operatora co ja to sie lepiej zastanow, czy nie lepiej narazie sie przemeczyc na internecie na karte i poczekac az wieksza czesc polski obejmie zasieg LTE jednego dostawcow, niz uwiazac sie z umowa i miec zupelnie cos innego niz obiecywali.
Komentarze (20)
najlepsze
Moze innym osobom z tym samym problemem ulatwi ten aktykul sprawe.
bo odpuszczanie efektów nie przyniesie :)
http://skantarek.netia.pl/skantarek/checkForm.do?
@p4trykx: łącza na tepsie są