@grafffik: w sumie tak samo jak w osobówce, tylko do klucza trzeba sobie dorobić dwu metrowa rurkę i więcej szpilek jest do odkręcenia, czasem trwa to ponad 2godziny
2)od 25 do 40l
3)8 głównych plus polówki co daje 16, ale przy dużym ładunku używa sie 10-12 biegów
4) pamiętam kilka takich, kiedyś w austrii musiałem wcofac miedzy dwa domy na centymetry, składałem lusterko żeby rynny nie urwać, a najgorsze jest
raczej nie, z rosji zeby cos przywiesc jest mase zachodu, odprawa celna, trzeba miec "karnet TIR", a we wszystkich samochodach w firmie sa gpsy, wiec zadnych lewizn, chyba ze jakis detal ktory moglbym skitrac w kabine
@Akkarin: 1)parkingi w większości są bezpieczne, aczkolwiek zdążają się takie na których mogą ukraść paliwo, przeważnie staje na tych już sprawdzonych parkingach.
2) z tym roznie czasem polegaja na tym, ze gajowy na bezczela dostaje 100rubli i leci się dalej, ale i zdążają sie normalne "europejskie"
3) w większości przypadków w łapę, ale sporadycznie trafi się mandat który trzeba opłacić w banku często koszt mandatu to około 11zl a prowizja
A ja mam troche inne pytanie.. Mój ojciec jest kierwocą zawodowym jeździ chłodniami po Skandynawii.. powiedz co moge kupić mu na prezent pod choinkę ?? :) chciałbym kupić mu coś praktycznego i przydatnego zeby mial w kabinie. wszelke sugestie będą ok :) dzieki.
@arek2991: szczerze mowiac to nigdy nie planowalem zawodu kierowcy, ale tak sam dla siebie zrobilem sobie kategorie C, a pozniej zalapalem sie do pracy po polsce, calkiem przypadkiem i potem juz polecialo
@RT_NR: dokładnie zgodze się z kolega, nie mam jakiś negatywnych odczuć, z wyjątkiem ochronczykow na tamozniach, oni maja się za nie wiadomo kogo i nawet nie ma co do nich podchodzić
Komentarze (298)
najlepsze
1. Jak wymienić w takim kolosie koło jak się kapcia złapie ?
2. Ile to bydle pali ?
3.
2)od 25 do 40l
3)8 głównych plus polówki co daje 16, ale przy dużym ładunku używa sie 10-12 biegów
4) pamiętam kilka takich, kiedyś w austrii musiałem wcofac miedzy dwa domy na centymetry, składałem lusterko żeby rynny nie urwać, a najgorsze jest
jaki ciągnik siodłowy? model, moc, rocznik
czy jest możliwość że wracając z Rosji jak to mówisz na pusto, zabrał byś po drodze dla mnie jakiś towar?
daf xf105 410km 2006r
raczej nie, z rosji zeby cos przywiesc jest mase zachodu, odprawa celna, trzeba miec "karnet TIR", a we wszystkich samochodach w firmie sa gpsy, wiec zadnych lewizn, chyba ze jakis detal ktory moglbym skitrac w kabine
1) Jak z bezpieczeństwem na parkingach? Stajesz w jakichś wyznaczonych miejscach czy gdzie wypadnie?
2) Jak z kontrolami drogowymi? Czepiają się o wszystko byle coś znaleźć czy raczej przebiegają normalnie?
3) W przypadku zatrzymania za złamanie przepisów mandat czy "w łapę" (jakie koszty)?
2) z tym roznie czasem polegaja na tym, ze gajowy na bezczela dostaje 100rubli i leci się dalej, ale i zdążają sie normalne "europejskie"
3) w większości przypadków w łapę, ale sporadycznie trafi się mandat który trzeba opłacić w banku często koszt mandatu to około 11zl a prowizja
PYTANIE: Co cię skłoniło do podjęcia zawodu kierowcy?