Chcesz uczciwie kupować muzykę online? To uważaj, żeby Cię nie zrobili w konia.
![Chcesz uczciwie kupować muzykę online? To uważaj, żeby Cię nie zrobili w konia.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_RiKPSElAz7UlvLA9cobXa6i0JNmKLbEj,w300h194.jpg)
Mimo, że polskie prawo dopuszcza pirackie ściąganie muzy z netu, to niektórzy wolą muzykę kupić. Tylko, że chcąc uczciwie zapłacić za muzę w e-sklepie możesz skończyć z abonamentem na jakieś "ochłapy". Ostrzegam i apeluję o uczciwe informowanie konsumenta oraz o nieograniczanie dostępu do muzyki!
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 65
Komentarze (65)
najlepsze
Ja nie jestem w stanie usłyszeć różnicy między MP3 320kb/s a WAV. Robiłem testy na sprzęcie najwyższej jakości, włącznie ze słuchawkami najwyższej jakości. Co więcej szczerze powiem, że różnicy nie robi mi nawet MP3 256 kb/s i nie pogardzę nawet 192 kb/s. Natomiast MP3 128 kb/s to już dla mnie za mało.
Poza tym większość ludzi chce po prostu muzyki, a nie spełnienia audiofilskich warunków. Powiem tak: Dobra muzyka
Wchodzę w cennik.
Wybieram "abonament mp3".
Na
P.S.: Widzę, że teraz dodali jeszcze tuż pod przyciskiem "Aktywuj abonament MP3" linka "Zobacz muzykę dostępną w Abonamencie MP3". Zatem cieszę się, że moja reklamacja i szum jaki narobiłem przyczyniły się do poprawy kwestii informowania klientów. Jednak sądzę, że powinni jeszcze przynajmniej dodać na ich reklamach abonamentu MP3 dopisek, że w ofercie dostępne są tylko wybrane utwory.
1. Dopiero po mojej reklamacji zmienili treść zakładki na "Muzyka dostępna w abonamencie MP3". Wcześniej tego nie było, tylko była mało widoczna i mało mówiąca zakłaka "Muzyka". Mam zrzut ekranu: http://dawidbiel.pl/wp-content/uploads/2011/10/iPlay-Cennik-abonamentu-MP3.jpg
Zauważ także, że w FAQ dotyczącego abonamentu nie informują, że oferta jest drastycznie okrojona: http://dawidbiel.pl/wp-content/uploads/2011/10/iPlay-FAQ-abonamentu-MP3.jpg
2. Nie oceniaj pochopnie, bo nie masz podstaw. Mam 29 lat i nie chodzę do gimnazjum. Od lat kupuję muzykę w e-sklepach muzycznych,
Jak wiadomo iTunes nie jest dostępny w Polsce, mimo trwających od dawna próśb o to: http://www.wewantitunes.pl/ , http://www.facebook.com/iTunesStorePL , a e-sklep muzyczny eMusic ma bardzo bardzo okrojoną ofertę dla klientów z Polski! Dzięki "bogu" e-sklep Nokia OVI Music ma przyzwoitą ofertę również dla Polski, ale cały czas tam jest drogo i w MP3 256 kb/s, zamiast 320 kb/s.
A jak z polskimi e-sklepami muzycznymi?
Ano...