@bartop: problem w tym, ze tak jak my spędzamy godziny w internecie, to itak spora część społeczeństwa po prostu nie zna owego słynnego kazania i będzie to dla niech kolejną bezsensowną i niezrozumiałą reklamą.
albo może trzecia opcja: wrzucić z nieoficjalnego konta na YT pod etykietką 'nieemitowana/zakazana/zbanowana' reklama Tesco, robiąc marketing wirusowy/wiralowy/wykopk$$@owy, bo w telewizji by starsze osoby nie skumały o co chodzi, a w internecie na fali mema uzyskają lepszy efekt?
inna sprawa że natanek to od dawna suchar(w sumie od początku), a reklama potwornie słaba, nawet jak na 'zakazaną, nieemitowaną i megaśmieszną'.
@Neoven: I jedni i drudzy mają sporo do nadrobienia ;) Choć na pierwszy rzut oka widać, że Tesco wyłożyło grosza na całą kampanię, a Citeam chciał się zabawić modnie po partyzancku i robota jak u frilansera z gimnazjum wyszła;)
Mam w okolicy tescowy niewypał (takie tesco wielkosci lidla). Mimo, że piwo stoi w lodówce to jeszcze nigdy nie była ona włączona. Na szczęście obok powstał FRAC ze ścianą piwa i przepastną lodówką która zawsze jest włączona i nigdy nie ma w niej echa :)
Przepis na reklamę - użyć w reklamie czegoś, co stało się wcześniej popularne w internecie. Gratuluję "kreatywności". Poza tym jaka "zakazana", przez kogo? Po prostu zbyt przegięta do tv, to wrzucają do sieci i piszą "zakazana", a gawiedź się jara.
Komentarze (83)
najlepsze
albo może trzecia opcja: wrzucić z nieoficjalnego konta na YT pod etykietką 'nieemitowana/zakazana/zbanowana' reklama Tesco, robiąc marketing wirusowy/wiralowy/wykopk$$@owy, bo w telewizji by starsze osoby nie skumały o co chodzi, a w internecie na fali mema uzyskają lepszy efekt?
inna sprawa że natanek to od dawna suchar(w sumie od początku), a reklama potwornie słaba, nawet jak na 'zakazaną, nieemitowaną i megaśmieszną'.
Nawet takie konto założyli na wykopie i minusy kosi aż miło ;)