Grafika w Battlefield 3 na konsolach porównywalna z najniższymi ustawieniami...
W końcu oficjalnie potwierdzono to czego domyślaliśmy się od dawna, konsolowe edycje Battlefield 3 nie są porównywalne do pecetowej, która pod względem oprawy graficznej bije maszyny Microsoftu i Sony na głowę.
neoxs z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 136
Komentarze (136)
najlepsze
@Xaia: Przejechałeś się mocno, bo nie mam żadnej konsoli, poza tymi z poprzedniej generacji, a fanboyem to jestem, ale PC. Zrozum, że zwiększenie rozdzielczości textury tylko sprawi, że będzie ona ostrzejsza, właśnie z powodu większej ilości detali, ale wciąż będzie się powtarzała co krok, bo to nie Rage, w którym każda textura jest wyjątkowa. Liczbę polys i aa pominę, bo kompletnie źle mnie zaszufladkowałeś i pisałeś o konsolach, a
Prawdziwy i realistyczny symulator pola walki to operation flashpoint teraz arma ale to wyższa szkoła jazdy z cała pewnością nie dla lalików z koślawymi palcami.
Cóż tylko nie liczni ogarną arme bo niestety więcej jest jednak sfrustrowanych małolatów którzy po 5 min w armie
I COD:MW3, i BF3 są siebie warte. Zapraszam do gry w BF2:Project Reality, wbrew pozorom ten mod jeszcze nie umarł ;)
soon ps4 i x720 musicie się pogodzić ze nigdy pcty nie będą lepsze do grania niż konsole.
@Evilr0kerZ: Strzelam, że ma to coś wspólnego z zaimplementowanym auto-aim'em...
I już znalazł się ktoś kto uważa że na padzie nie da się grać w FPSy...
A co do reszty - próbujesz to tłumaczyć komuś, kto wychował się na PSX-ie, dawnego konsolowca, kogoś, kto całe, długie lata uważał wyższość konsol nad PC, więc wybacz, ale wiem o czym piszę i mnie nie przekonasz. FPS-y na padzie zawsze będzie brzmiało jak profanacja.