1)Czy wsypywanie do misiów to jedyna praktykowana przez was forma recyrkulacji odpadów piankowych? Co z prasowaniem reaktywnym lub prasowaniem z dodatkiem środka wiążącego (prasowaniem ze środkiem wiążącym fiat ponoć produkuje maty wygłuszające z poliuretanowych odpadów poprodukcyjnych i poużytkowych) ? A może jakiś recykling chemiczny aby odzyskać surowiec do produkcji świeżych pianek (hydroliza/glikoliza)?
2) W jaki sposób rozdrabniacie piankę? Czy przed rozdrobnieniem ją mrozicie? Jak mocno ją rozdrabniacie?
@ryba00: Ktoś już zgadł wyżej, braki są gdzieś wywożone i proces nie odbywa się raczej u nas na zakładzie, także nie jestem w stanie powiedzieć o tym nic więcej. Ale podobno fajnie odchodzi jak namoknie :)
Jak myślisz, czy warunki w których pracujesz są potencjalnie szkodliwe dla twojego zdrowia? Jakby nie patrzeć wszystko się opiera na materiałach syntetycznych...
Mam strasznie "wysiedziany" i rozwalony od wsiadania i wysiadania fotel, co mogę z tym zrobić? Zakładam że trzeba cały nowy kupić, może coś polecisz wygodnego i wytrzymałego? :)
A ja mam inne pytanie, czy przy takich produkcjach macie kogoś z wyższym wykształceniem chemicznym? I nie chodzi mi o jakiegoś ciecia z kierunków teoretycznych, tylko inżyniera, który wie jak taka produkcja wyglądać powinna.
Btw, w jaki sposób taka pianka jest spulchaniana? za pomocą cieczy, czy gazu?
( Przepraszam za dziwne pytania, ale jest to moja specjalizacja ;) )
@fuurikuuri: Mamy ludzi po ZiPach na wielu wydziałach politechnik, w tym chemicznych, w dziale jakości, jacyś chemicy też są. Pianki gazują się "same".
Czy takie siedzonka, poza oczywistymi sprawami jak jakiś tam kształt czy bajery w stylu podgrzewania etc , awięc w sumie samo wypełnienie różnią się między markami ? np w BMW masz coś , czego nie ma FORD , czy wszystko trzaskane na jedno kopyto ?
@mmaraxx: Jest różnica między komponentami, ale to wynika z różnic technologicznych, inne głowice inaczej dostarczane komponenty do głowicy, ale pianka w Fordzie, Pandzie, Toyocie, Citroenie to ta sama pianka. W Jaguarze masz taką samą piankę jak w podłokietniku z Forda itp, jedynie czym się mogą różnić to stosunek komponentów,pochodzą one z tych samych zbiorników, na przykład siedzonka z Toyoty są robione na 3 różnych liniach jednocześnie i wszystkie spełniają wymogi
Komentarze (132)
najlepsze
2) W jaki sposób rozdrabniacie piankę? Czy przed rozdrobnieniem ją mrozicie? Jak mocno ją rozdrabniacie?
3) Zdradzisz jaka to firma?
Ogólnie zdjęcia by się przydały :)
Btw, w jaki sposób taka pianka jest spulchaniana? za pomocą cieczy, czy gazu?
( Przepraszam za dziwne pytania, ale jest to moja specjalizacja ;) )