Jak PLUS GSM robi klienta w konia
Poniżej przedstawiam Wam moją historię, która tak jak smutna jest niestety prawdziwa. Klientką Plusa jestem od ponad 7 lat, zawsze byłam zadowolona z ich usług i nie mogłam powiedzieć złego słowa. Wszystko się niestety zmieniło w przeciągu...
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 31
Komentarze (31)
najlepsze
Poza tym mają nagranie rozmów, więc reklamacja będzie po jej stronie.
Takie wałki to normalka w każdej sieci. Ja już dostawałem wiele za wysokich rachunków, bo np: nie podłączyli tych osób do tanich rozmów ("darmowych"), które podawałem. Po czym wystarczył 1 telefon, by nie robili jaj i nawet bez pism zawyżony rachunek był cofany. Z tą różnicą, że jako abonament nie wyłączyli mi telefonu, tutaj pewnie przewaga abonamentu?
Syf jest
Temat uważam za kolejne żale nie mające podstawy ZAKOP.
A nie prawda.
Bo ja sobie tydzien temu przedluzylem umowe z Play. Bez podpisywania zadnych umow, aneks przyszedl do mnie poczta. Umowa zostala nawiazana ustnie, przez telefon. Dopytalem sie wszystkiego, pani powiedziala co i jak. Jak sie nie bedzie zgadzac - mam dowod.
Nie beda chcieli udostepnic rozmowy? Znaczy, ze umowa nie zostala zawarta.
Problem w tym, że Multimedia nie informuje zbyt chętnie o tym, że jeśli chce się mieć u nich telewizję cyfrową, to trzeba też mieć wykupiony jakiś pakiet (nie mogą to być pakiety z dolnej półki cenowej!) analogowy - tak więc w przypadku podpisania umowy
I nie piję tu do Ciebie, @draie, ale pracując na HD dużej korporacji telekom wiem, do czego są zdolni klienci przez telefon. Wyszczekanie, postawa roszczeniowa do oporu i totalny brak jakiejkolwiek chęci
Pewnie skusiłaś się na telefon za 1zł~lub podobnie co wartość rynkową ma około 200-400zł maks i z 1000zł za niego przepłacisz no ale promocja była to trzeba było łyknąć ot pazerność... Szkoda gadać, umowy się czyta przy pierwszej niezgodności kazać spadać na drzewo i