Tak naprawde niewiele tu sie moze zepsuc. Wiekszosc rzeczy na zdjeciu to akumulatory, linie hydrauliczne, pare pewie ze 2 sequence valve's, no i to samo do hamulcow. Ot tylko bajerancko wyglada.
@pitterka, nie da sie. gydybys nie zauwazyl komora podwozia ma istotny cel. Wlasnie tam ma sie chowac kolo i cala reszta. I uwierz mi jest tam niewiele miejsca :)
@Voltanger calkiem nienajgorzej. Wiekszosc rzeczy idzie w pojedynczym kablu wielozylowym z
@widofmaker: no teraz to się wkurzyłem. autentycznie się zdenerwowałem na komentarz typa na wykopie. jakbyś pomyślał i przeczytał 2 razy a nie srał ogniem, to byś się zorientował, że "trolle góra!!" napisałem myśląc o sobie, jako, że niby go podpuściłem żeby się przyznał do popisów... no bez jaj, wyżyny intelektualne na pełnej kur*ie jak ci to trzeba tłumaczyć
@swierzaq: Dziwisz się? Lubiłem Wykop za to że było schludnie i każda odpowiedź się od innej odróżniała. Teraz mi to fb albo reddita przypomina, gdzie nic k%$#a nie widać.
Znaczy się, powierzchnia koła jest dość gładka aby nie psuła właściwości aerodynamicznych samolotu? Sprytne. Chociaż martwiłbym się o to jak guma zniesie wystawienie na przyjemny wiaterek o prędkości koło 900km/h na wysokości kilkunastu kilometrów. Skoro jednak tak popularna maszyna ma to rozwiązanie, to pewnie opony się na zimno i marne ciśnienie nie skarżą ;>
dla osób które zajmują się przeglądami i naprawami wygląda to zupełnie inaczej. Jeżeli znasz każdy element to wszystko wydaje Ci się klarowne. (dopóki się porządnie nie spierniczy,ale to inna bajka)
Komentarze (75)
najlepsze
@pitterka, nie da sie. gydybys nie zauwazyl komora podwozia ma istotny cel. Wlasnie tam ma sie chowac kolo i cala reszta. I uwierz mi jest tam niewiele miejsca :)
@Voltanger calkiem nienajgorzej. Wiekszosc rzeczy idzie w pojedynczym kablu wielozylowym z
http://ih3.redbubble.net/work.7504909.1.flat,550x550,075,f.belly-shot-of-a-southwest-airlines-boeing-737.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_ja676MG45Zg/TCQdW9Id73I/AAAAAAAAD6E/eF9iIeaTpFI/s1600/b737-800-garuda.jpg
Znaczy się, powierzchnia koła jest dość gładka aby nie psuła właściwości aerodynamicznych samolotu? Sprytne. Chociaż martwiłbym się o to jak guma zniesie wystawienie na przyjemny wiaterek o prędkości koło 900km/h na wysokości kilkunastu kilometrów. Skoro jednak tak popularna maszyna ma to rozwiązanie, to pewnie opony się na zimno i marne ciśnienie nie skarżą ;>