@elHakim: to powinno się też zlikwidować całą branżę reklamową. Też niewiele wnosi, "obraca" już istniejącymi towarami i bierze za to prowizję.
Zakupy grupowe niczym nie różnią się od reklamy. I tak należy ją traktować. Jako reklamę, nie jako sprzedaż. To jest taki sam wydatek, jak wydrukowanie baneru, ulotki, albo wykupienie reklamy w prasie.
@kamilztorunia: ta branża to kolejny pośrednik. Kolejna "nisza", która nic nie wnosi do gospodarki. Pośrednik, jako zjawisko nie jest zbędny, ale zawsze przecież musi zarobić.
Ta branża też powoduje, że ludzie wierzą, że można mieć produkt za 1/3 ceny. Wyjątkowo, da się. Ale normalnie, nie, nie można. I niech nikt nie wykorzystuje przedsiębiorców tylko dlatego, że lepiej oszukuje (marketing i reklama) klientów.
Komentarze (5)
najlepsze
Chociaż nie miałbym oczywiście nic przeciw naturalnej śmierci całej branży.
Zakupy grupowe niczym nie różnią się od reklamy. I tak należy ją traktować. Jako reklamę, nie jako sprzedaż. To jest taki sam wydatek, jak wydrukowanie baneru, ulotki, albo wykupienie reklamy w prasie.
Ta branża też powoduje, że ludzie wierzą, że można mieć produkt za 1/3 ceny. Wyjątkowo, da się. Ale normalnie, nie, nie można. I niech nikt nie wykorzystuje przedsiębiorców tylko dlatego, że lepiej oszukuje (marketing i reklama) klientów.
Tyle mam do powiedzenia w temacie.
Pierwszy to wiadomo. Pozostałe są powiązane z wydawcami prasy lokalnej i lokalnych portali, więc mogą docierać z ofertą i ją promować.