Nie przesadzajmy za bardzo, bo ludzie w supporcie też bardzo często są niekompetentni, tylko trzymają się sztywno określonego przebiegu wypowiedzi i formułek które wyświetla im komputer
@piachu: Inna sprawa, że w przypadku supportu IT, niekumaty klient operujący nie do końca rozumianymi przez siebie pojęciami może być gorszy do rozszyfrowania niż enigma.
"Dzien dobry, potrzebny mi kod AuthInfo, żeby skonfigurować Outlooka na potrzeby serwera Apache."
tak samo robie, jak w każdym supporcie (głównie modemy GSM) receptą na wszystko jest "przeinstalować system" (zwłaszcza w sterownikach Huawei do MacOS, gdzie w sterowniku zapomnieli dopisać komendy każącej szukać modemowi sieci...) a na pytanie, czy opłata za 100kB oznacza 100kB właściwych danych czy całość transmisji wraz z nagłówkami TCP/IP..to dopiero się łezka kręci w oku..
@Athropos: Oba. Że są ludzie używający IE, którzy w dodatku uważają ją za system operacyjny. Że są tacy ludzie na świecie. Mnie też się pojawiła łezka w oku, gdy pisałem ten komentarz.
Komentarze (104)
najlepsze
Jasne, najlepiej gdyby podal dokladna nazwe, wersje, ktory service pack, itp, ale kilka prostych pytan i by sie dowiedzial...
- Jakiej przeglądarki używasz?
- yyy google!
- To nie jest przeglądarka...
- Wp.pl!
Komentarz usunięty przez moderatora
-dzien dobry, w czym problem?
-nie moge zalogowac sie do internetu
-wpisal pan haslo?
-nie
-to niech pan wpisze
-[slychac dreptanie po schodach]
-dziala?
-nie
-a login pan wpisal?
-nie
-to prosze wpisac
[dreptanie]
-dziala?
-nie
-hmmm... a wcisnal pan enter?
-nie
-to niech pan nacisnie
-[dreptanie]
-dziala, dziekuje za pomoc
"Dzien dobry, potrzebny mi kod AuthInfo, żeby skonfigurować Outlooka na potrzeby serwera Apache."
ja również, Polska dla Polaków k##$a!!!