Takie reklamy powinny być zakazane. Granie na uczuciach i emocjach po to żeby ci coś wcisnąć albo wyciągnąć kasę jest moralnie dwuznaczne. To nie jest fragment filmu, to reklama i kazda jej scena została tak zaplanowana żeby klienta rozmiękczyć i wyciągnąć od niego kasę.
Łatwo jest ograniczać czyjąś wolność, ale trudno nie wyjść przy tym na tyrana.
Możesz zdradzić klucz według którego oddzielałbyś te dobre reklamy od tych złych? Czy byłby to próg procentowy osób płaczących w trakcie emisji? Liczba umierających w fabule osób? Niezależna Komisja Do Spraw Uczuciowych Reklam? Rzut monetą?
Ja osobiście wolałbym tę reklamę niż jakąkolwiek inną, w której głównym bohaterem jest płyn do mycia naczyń (o proszku do prania nawet
@reddigg: emocji? Jak dla mnie słabizna grająca na podstawowych instynktach a przy tym pozbawiona jakiegokolwiek sensu. Córka, która tnie się ponieważ wstydzi się ojca tylko dlatego, że ten jest głuchoniemy i lekarz, który pozwala na pełną transfuzję uśmiercając dawcę? Mogli dorzucić jeszcze koszyk martwych kociąt na deszczu.
jedyne emocje, które wywołała ta reklama to gniew skierowany w stronę córki-egoistki
Azjaci wiedzą jak zrobić dobry wyciskacz łez (Windstruck, A moment to remember)
Komentarze (99)
najlepsze
Łatwo jest ograniczać czyjąś wolność, ale trudno nie wyjść przy tym na tyrana.
Możesz zdradzić klucz według którego oddzielałbyś te dobre reklamy od tych złych? Czy byłby to próg procentowy osób płaczących w trakcie emisji? Liczba umierających w fabule osób? Niezależna Komisja Do Spraw Uczuciowych Reklam? Rzut monetą?
Ja osobiście wolałbym tę reklamę niż jakąkolwiek inną, w której głównym bohaterem jest płyn do mycia naczyń (o proszku do prania nawet
A wiadomo że większość tej kasy trafia do prywatnej kieszeni, jak z tą fundacją Bono z U2.
Ten shit ma mnie wzruszyć? Tylko wkurza jak się patrzy na postawę tego dziecka. Szkoda, że je uratowali na końcu.
Teraz powinno być dobrze :)
Ktoś im powinien dać za to Oskara.
Tyle emocji w tak krótkim filmie. Niesamowite.
Na Twoim miejscu unikałbym tych pozycji: "Życie jest piękne", "Lista Shindlera" i "Grobowiec Świetlików"
Gwarantuję, że brakłoby Tobie chusteczek ;)
A jeżeli lubisz sięgać po chusteczki w trakcie filmu, to nie zawiedziesz się na "Głębokim gardle" :)
jedyne emocje, które wywołała ta reklama to gniew skierowany w stronę córki-egoistki
Azjaci wiedzą jak zrobić dobry wyciskacz łez (Windstruck, A moment to remember)