@dziadekwie: te same paczki klientów są rozprowadzane do różnych CC. Status "brak kontaktu" powoduje, że kontakt jest ponownie przedzwaniany po kilku godzinach. Załóżmy, że jesteś w bazie w 3 CC, każde dzwoni po 3x dziennie i już mamy dzwonienie co godzinę. A CC jest wiecej.
Ochrona? Nie ma skutecznego sposobu. Najlepiej odbierać i wszystkim po kolei grzecznie mówić, że nie jesteś zainteresowany, bo ktośtam z rodziny pracuje w salonie firmowym
@Pol753: jest skrypt, są tzw standardy opisujące typowe problemy i prowadzące konsultanta przez kolejne etapy rozmowy (np gdy zgłaszasz awarię konsultant zadaje Ci pytania, które ma w formularzu na ekranie i w zależności od Twoich odpowiedzi pojawiają mu się możliwe rozwiązania). W razie problemów są konsultanci z firmy zewnętrznej pełniący rolę ekspertów, lub po prostu śle się maile "do kogoś wyżej"
Również pracuję w Call Center, z tym, że ja proponuję ludziom dokupienie nowych kanałów do ich obecnego pakietu w Cyfrze+. Codziennie słyszę w słuchawce, zanim klient się rozłączy "k$@!a, znowu ta p$#!#!@ona cyfra", ale i codziennie słyszę miłych ludzi, którzy chętnie by podyskutowali na wiele tematów ("sam pan widzi co te polityki zrobili z tym krajem, panie, nie stać mnie na dodatkowe kanały, bo mi rentę zabrali").
@hultek: Na infolinii nie jest łatwiej. Na infolinię dzwonią się żalić co ci źli oszuści ze sprzedażówki im wcisnęli, krzyczeć, że nie działa (- zgłaszał pan usterkę? - oczywiście że nie!) a także gówniarze, żeby się powygłupiać.
@Maxxtom: na joemonster masz całą serię pt "pracownicy infolinii łatwo nie mają", sam tam się czasem udzielam. Śmiesznych sytuacji jest sporo, na neo+tv klient powiedział, że nie chcę telewizji bo nasza antena jest taka wielka, że nie będzie miał słońca w pokoju a sąsiedzi będą się z niego śmiać ("Dajecie taki wielki, ku*wa rachityczny talerz, że w ogóle słońca w pokoju nie będę miał!"), inna klientka zapytana o to, czy
@qubeq: raz, może dwa razy dziennie. na średnio 100 wykonanych połączeń to nie tak źle. Najważniejsze to się nie przejmować i nie dać sobie podnieść ciśnienia
@andziamitsu: Różnie to bywa. Sposobów pozyskiwania klientów jest całe mnóstwo. Alior dzwonił do klientów programu Lotos Navigator, którzy zaznaczyli nieopatrznie "wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych transmisyjnych..." i proponował konta bankowe, Play dzwonił do ludzi, którzy wysłali "pusty sms" do jakiegoś idiotycznego konkursu i proponował im aktywacje. Bazę klientów dostajemy od kontrahenta, to po jego stronie leży pozyskanie numerów telefonu, zazwyczaj kupują je od kolekcjonerów (puste smsy, darmowe gry na
Komentarze (50)
najlepsze
Ochrona? Nie ma skutecznego sposobu. Najlepiej odbierać i wszystkim po kolei grzecznie mówić, że nie jesteś zainteresowany, bo ktośtam z rodziny pracuje w salonie firmowym
Swoją drogą - orientuje się
Czy do rozmowy z klientem (już pozyskanym) istnieją jakieś zasady weryfikacji jego osoby? Jakie?
Jaki mniej więcej procent wszystkich pracowników, to pracownicy z dłuższym stażem powiedzmy więcej niż rok?
Po jakimś czasie można liczyć na umowę o pracę? Czy niekończąca się tymczasowa, lub zlecenie?
Można pracować na cały etat?
Komentarz usunięty przez moderatora