Konsument to z natury głupie zwierze, którym stosunkowo łatwo manipulować. Zapewne sprzedaż by wzrosła nawet po pozostawieniu ceny, wystarczy napis: PROMOCJA.
Lidl robi dokładnie to samo. Na oczoje**ych kartkach fromatu A4 drukują info o wielkiej przecenie... o 1 grosz.
BTW.
Co najlepsze na ich stronie internetowej widnieje info o tym, że Lidl w trosce o lepsze jutro podejmuje rowiązania oszczędzające zasoby naturalne . Sranie w banie.
Promocja w Tesco Zielona Gora, po lewej nie widac dokladnie, na zoltym tle (swiadczacym zazwyczaj o tym, ze towar jest w promocji) EnergyDrink 0,5 litra za 1,75, obok w normalnej cenie 1l tego samego napoju za 1,19 ;)
Komentarze (91)
najlepsze
http://i.imgur.com/ju2mr.jpg
Przepraszam za jakość zdjęcia.
przykład:
A - ile to kosztowało?
B- nie wiem, ale było w promocji to wzięłam;
BTW.
Co najlepsze na ich stronie internetowej widnieje info o tym, że Lidl w trosce o lepsze jutro podejmuje rowiązania oszczędzające zasoby naturalne . Sranie w banie.
http://img24.imageshack.us/img24/3420/zdjcie054q.jpg
Promocja w Tesco Zielona Gora, po lewej nie widac dokladnie, na zoltym tle (swiadczacym zazwyczaj o tym, ze towar jest w promocji) EnergyDrink 0,5 litra za 1,75, obok w normalnej cenie 1l tego samego napoju za 1,19 ;)
Cena jednostkowa lewej: 3.50 za litr. Oznacza to, że do czynienia mamy z butelką półlitrową
Cena jednostkowa z prawej: 1,19 za litr. Oznacza to, że do czynienia mamy z butelka
Początkowo dałem się nabrać że piwo po 1 grosz sprzedają i miałem lecieć z siatką ;)
Komentarz usunięty przez moderatora