Ładne ale nie dla mnie. Co prawda podoba mi się skręt przednich kółek i opływowa linia nadwozia ale interesuje mnie, też wygodne wnętrze, samochód powinien być większy (żeby 4 osoby się mieściły), mieć sensowny silnik i mniej elektroniki do której za grosz zaufania nie mam. Tablet jako kluczyk i system pokładowy to przesada.
Ps. No i w razie wypadku to pewnie zgniot zaczyna się na jednym zderzaku a kończy na drugim w
Tytuł filmiku z youtube: Tata Pixel, new city car concept for Europe
Na rynek indyjski stworzyli już nano, które jest co najmniej tak samo innowacyjne (zdobyło prestiżową nagrodę "Good Design" w 2010), a kosztuje 6-7 tysięcy złotych (w przeliczeniu). Gdyby ktoś się napalił od razu napiszę, że nano nie nadaje się na polskie drogi, jest za to idealnie przystosowane do warunków indyjskich.
@bloodomen: Trafiłeś w samo sedno, ale jeśli eksportowali (pod warunkiem ze to nie tylko koncepcja do szuflady) by to w dobrej cenie do ciasnych miast to kto wie...
Prezentacja swoją droga a Smart już ponad 10 lat jest na rynku a jego producentem jest Mercedes - firma, do której można mieć trochę zaufania. A samochody Tata widziałem ze 2 w życiu.
@Jin: ja nawet jezdzilem Tata Indica. silnik 1,4 pali 10l, w miare zrywny, tandetnie wykonany, w serwisie po kilku dniach od odebrania z salony... trudny poczatek, ale moze bedzie jak KIA z brzydkiego kaczatka beda ciekawsze i lepsze konstrukcje z czasem...
Wyprodukowali dwa egzemplarze na jakieś międzynarodowe targi. Pierwszy spłonął z powodu zwarcia w instalacji elektrycznej jeszcze w fabryce, drugi Na miejscu targów zjechał z lawety i pękł. Było o tym jakiś czas temu na Wykopie.
Komentarze (30)
najlepsze
Ps. No i w razie wypadku to pewnie zgniot zaczyna się na jednym zderzaku a kończy na drugim w
Tytuł filmiku z youtube: Tata Pixel, new city car concept for Europe
Na rynek indyjski stworzyli już nano, które jest co najmniej tak samo innowacyjne (zdobyło prestiżową nagrodę "Good Design" w 2010), a kosztuje 6-7 tysięcy złotych (w przeliczeniu). Gdyby ktoś się napalił od razu napiszę, że nano nie nadaje się na polskie drogi, jest za to idealnie przystosowane do warunków indyjskich.
http://tatamotor.com.pl/samochody/osobowe/indica-vista/opis-modelu/