Witajcie wykopki.Na wstępie napisze, że wyleczyłem się z
SUBSKRYPCJI HEYAH 01 - NIE POLECAM nikomu, może komuś się przyda.
Mam taki problem z usługą jak w tytule, a mianowicie mam dwa numery w Heyah 01, na drugim numerze od dziecka nagle pojawiło mi się "usługa zawieszona", w tym dniu było jeszcze 13dni ważności konta.Na pierwszym numerze działań od roku i problemu nie ma.
Przy pierwszym zgłoszeniu na czacie w app zbyli mnie że to błąd w systemie i będzie to naprawione, no ale czas leciał a efektów nie było.
Więc tego samego dnia zadzwoniłem z lekkim oburzeniem co się dzieje - nadal odpowiedź błąd systemu, ale tym razem czas oczekiwania około 5dni.
Kolejny dzień, kolejne zgłoszenie czat, boa T-Mobile - ponoć mogę zgłoszenie będzie w pierwszej kolejności obsługiwane.
Trzeci dzień roboczy nadal nic. 11 dni ważności, usług nadal brak.Kolejne zgłoszenie, tym razem dostałem odpowiedź mailową, z sugestią, że sam sobie zawiesiłem usługę - co nie miało miejsce. Odpalam z podaniem całej historii i póki co dostałem odpowiedź z automatu że reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 30dni ☹️.
Spróbowałem więc zawiesić swój pierwszy nr i już w pierwszym kroku mam informacje, że nawet jak to zrobię to do końca ważności konta mogę korzystać z dotychczasowych usług.Karta płatnicza jest ok, środki zapewnione - kilka dni wcześniej ściągnięto środki na główny nr.
Najpierw twierdzą że błąd systemu a teraz przechodzą do ataku że sam zawiesiłem usługę - ale nadal mam 11 dni ważności.
Komentarze (6)
najlepsze
Można w tej subskrypcji zautomatyzować płatność w banku?
https://www.t-mobile.pl/c/informacje-i-pomoc/faktury-i-platnosci/polecenie-zaplaty