![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/b1576bf1681cf06c6d4ff5b3626bf3ceec7155b467724458a86e42e14c094c90,w800.jpg)
Cześć wszystkim,
Tak się zagotowalem że aż założyłem konto na wykopie. Opowiem wam moje perypetie z Samsungiem.
Z góry proszę o podpowiedzi co mogę zrobić w zaistniałej sytuacji lub o WYKOP EFEKT!
A teraz do rzeczy,
Wersja skrócona
Telefon zakupiony na firmę trafia drugi raz na serwis w przeciągu 4 miesięcy z tego samego powodu (uszkodzenie wyświetlacza wada sprzętu), przy czym za drugim razem trzymają go 3 tydzień z powodu braku części u producenta, pytani o datę oddania sprzętu nie są w stanie powiedzieć jak długo jeszcze mogą go trzymać.
Wersja pełna
Opis akcji w sprawie, w ciągu chronologicznym:
1. 22.11.2022 – zakupuję telefon Samsung Galaxy Fold4 5G w sklepie stacjonarnym X-Kom na firmę (prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą) – dowód w postaci Faktury VAT
2. 08.05.2023 – ekran telefonu podczas podstawowego użytkowania rozlał się. Poszedłem do X-Komu w którym zakupiłem urządzenie, na miejscu zasugerowali mi abym udał się od autoryzowanego serwisu Samsunga, gdzie naprawią mi telefon na gwarancji. Stwierdzili że przez salon X-Komu naprawa będzie trwała zbyt długo, ponieważ muszą wysłać telefon do swojego serwisu + cała seria innych czynności
3. 08.05.2023 – zgodnie z zaleceniami salonu X-Kom, zaniosłem telefon do autoryzowanego serwisu. Urządzenie przyjęto w ramach gwarancji, czas naprawy urządzenia serwis ocenił na 5 dni roboczych. Po około 7 dniach roboczych odebrałem naprawiony telefon z serwisu
4. 01.09.2023 – telefon podczas podstawowego użytkowania ponownie uszkodził się w ten sam sposób, rozlany ekran. Od razu udałem się do autoryzowanego serwisu celem naprawy. Serwis przyjął go ponownie w ramach gwarancji, informując mnie że naprawa zostanie wykonana w 5 dni roboczych
5. 08.09.2023 – po 5 dniach roboczych zadzwoniłem do serwisu z pytanie o datę odbioru urządzenia, pracownik serwisu tłumaczył się iż nie mają jeszcze części, i nie wiedzą kiedy mogą je mieć
6. 13.09.2023 – po 8 dniach roboczych sprawdziłem na stronie Samsunga jaki status ma naprawa mojego urządzenia, komunikat ten sam: „Telefon w trakcie naprawy”
7. 14.09.2023 – po 9 dniach roboczych serwis dzwoni do mnie czy mogę wysłać dowód zakupu gdyż rozważają opcję wydania mi nowego urządzenia, potrzebują dowodu jako załącznika w piśmie do Samsunga. Tego samego dnia dostałem jeszcze propozycję wymiany części na inną kolorystycznie niż kolor mojego urządzenia na co oczywiście się nie zgodziłem (po takim zabiegu miałbym urządzenie w dwóch kolorach). Zadzwoniłem do x-komu czy mogę prosić o zwrot pieniędzy za urządzenie, które drugi raz jest w serwisie z tego samego powodu, powiedzieli że tak jeżeli dostarczę oświadczenie o nienaprawialności z serwisu. Zadzwoniłem do serwisu, który stwierdził iż takiego zaświadczenia nie mogą mi wystawić gdyż sprzęt jest naprawialny natomiast brak do tego części. Na pytanie kiedy będą części, serwis odpowiada że nie wie, bo to zależy od Samsunga, a Samsung też nie wie.
8. 19.09.2023 – zadzwoniłem do serwisu, Samsung wciąż nie podaje im daty wysłania części, nie zgadzają się również na wymianę urządzenia. Mówią że może przyślą pod koniec tego tygodnia ale sami tego nie wiedzą.
Komentarze (7)
najlepsze
Komentarz usunięty przez autora