Chcialem sie podzielić w jaki sposób play traktuje klientów. Dotej pory nigdy niespotkalem sie z takim lekcewazeniem zapisów umowy, podejsciem do reklamacji, wprost olewactwem klijenta. Do setna. Zawarłem umowę z play na telewizję nowej generacji na punkty. Od przeszlo miesiąca czasu pomimo wielokrotnych zgłoszeń, play ma w poważaniu to że nie realizuje postanowień umowy. Od podpisania umowy do dnia dzisiejszego nie otrzymałem 40 punktów plus 100 punktów przez trzy miesiące gratis. Bez tych punktów nie można wykupić pakietów. Ciekawostka, Play w odpowiedzi na reklamację napisał że pakiety można włączyć przez infolinię. Pomimo dwukrotnej próby włączenia pakietów przez infolinię nie udało się operatorowi play włączyć ich. Rozbrajająca jest odpowieć play że problem wymaga dłużej analizy - trwa to już ponad półtorej miesiąca. Wisieką na torcje inst jedna z odpowiedzi z play że nieprzyznanie punktów przez play nie jest powodem do rozwiązania umowy z winy operatora.
Play nie realizuje umowy i co im zrobisz.
Chcialem sie podzielić w jaki sposób play traktuje klientów. Dotej pory nigdy niespotkalem sie z takim lekcewazeniem zapisów umowy, podejsciem do reklamacji, wprost olewactwem klijenta. Do setna. Zawarłem umowę z play na telewizję nowej generacji na punkty. Od przeszlo miesiąca czasu pomimo
Perkun777 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 2
- Odpowiedz
Komentarze (2)
najlepsze