Oni to oni ale brawa należą się też agencji PZL (Iwo Zaniewski i Kot Przybora) za przekonanie dyrekcji Polkomtela, że coś takiego też może być reklamą.
Z resztą wtedy (i już nigdy później) z jakiegoś powodu był klimat na takie szaleństwa - innym przykładem mogą być reklamy Biedronki z cyklu "produkty polecają się".
@Bartholomew: te reklamy w fantastyczny sposób pokazują klientów kosmitów. Oni musieli robić jakiś wywiad wśród konsultantów bo pewne nietypowe zachowania są oddane perfekcyjnie, zauważy to każdy kto pracował w salonie gsm.
@getin: Na szczęście dla nich chyba nigdy nie pretendowali do miana kabaretu. "Mumio" to po prostu teatr (o nazwie "Epty-a") a "Kabaret Mumio" był tytułem ich spektaklu. I się utarło.
@getin: Ja ich zawsze szanowałem, że potrafili rozbawić nie urażając jednocześnie nikogo. Kabareciarze najczęściej żartują z przyziemnych sfer jednych bawiąc innych irytując.
Komentarze (102)
najlepsze
Z resztą wtedy (i już nigdy później) z jakiegoś powodu był klimat na takie szaleństwa - innym przykładem mogą być reklamy Biedronki z cyklu "produkty polecają się".
To były czasy...
Jeżeli ktoś gada obecnie 30 minut dziennie, to by wtedy zapłacił 648 zł na miesiąc za rozmowy.
Teraz za 20 zł nie ma limitu na rozmowy i sms, a od 35 na internet...
dla mnie klasyk
no i na yt jest jeszcze rarka plusa: