Piwo Bud Light krytykowane za współpracę z transpłciową influencerką
Prezes Anheuser-Bush przeprosił po tym, jak na markę Bud Light spadła fala krytyki z powodu współpracy z transpłciową influencerką. „Nigdy nie zamierzaliśmy być częścią dyskusji, która dzieli ludzi. Jesteśmy w biznesie łączenia ludzi przy piwie” – napisał w oświadczeniu.
Marketingprzykawie_redakcja z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 41
Komentarze (41)
najlepsze
to nie jest żadna kobieta tylko cwany, wstrętny, przebiegły facecik przedrzeźniający kobiety. Z kolei kierownik ds reklamy z koncernu Budweiser, która była egzekutywą tego skandalu działa w myśl zasady GO WOKE or GO BROKE czyli fałszywa i toksyczna inkluzywność ESG stręczona przez Blackrock https://nypost.com/2021/06/05/blackrocks-no-1-goal-in-woke-investing-huge-esg-funds-haul/
Śmiać mi się chce jak stosujecie takie argumenty. Tylko pokazują jak mało wiecie.
@red7000: Gilette też tak myślało.
Laska jest transem. Na rocznicę dostała zgrzewkę piwa z jej twarzą od tej firmy. I opublikowała krótką wiadomość o tym na SWOIM instagramie.
I to wystarczyło żeby konserwy się zesrały i zaczęły wyć REEEEEEEEE!? Bo ktoś zgrzewkę piwa dostał? Gdzie w
"Laska" z fiutem to nadal chłop. Nawet dzieci w przedszkolu to wiedzą.
@madmanlabs: ale to raczej transy i lewactwo podniosło alarm że reszcie to nie pasi. Zwyczajnie nie każdy chce się utożsamiać z tym co mu nie pasuje i każdy ma do tego pełne prawo.
Chciało by się powiedzieć "a chj wam w dupe", ale mogło by to być