"Księga znaku – przewodnik po twojej marce" to artykuł, który przedstawia konieczność stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej firmy w celu dotarcia do klientów oraz wyjaśnia, czym jest księga znaku, jakie informacje powinna zawierać oraz kto może z niej skorzystać. Księga znaku (brand book) to dokument, który zawiera wytyczne i instrukcje dotyczące identyfikacji wizualnej firmy, m.in. zastosowanych kolorów, typografii, budowy znaku i wiele więcej. Artykuł opisuje poszczególne elementy, jakie powinny znaleźć się w księdze znaku, takie jak krótka historia znaku, podstawowy wygląd znaku, wersje alternatywne, kolorystyka logo, zastosowana typografia i niedozwolone modyfikacje. W artykule przedstawiony jest również przykład darmowej księgi znaku w formacie PDF do pobrania.
Księga znaku – przewodnik po twojej marce
![Księga znaku – przewodnik po twojej marce](https://wykop.pl/cdn/c3397993/743ccd5ee40dd15d9a41c7b8b21a38bcf757977dee25b004e058b82dc9715a08,w300h194.jpg)
"Księga znaku – przewodnik po twojej marce" to artykuł, który przedstawia konieczność stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej firmy w celu dotarcia do klientów oraz wyjaśnia, czym jest księga znaku, jakie informacje powinna zawierać oraz kto może z niej skorzystać. Księga znaku (br
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 1
Komentarze (1)
najlepsze
Nie do końca. Księga znaku dotyczy zastosowania logo. Identyfikacja wizualna firmy to większy obszar. Mowa o 2 innych dokumentach. Na polskim podwórku wrzuca się je do jednego worka pt. ''brand book'', ale jednak rzetelność wymaga odróżnienia logo od całościowej identyfikacji wizualnej.