Katowice: ZTM nie zwrócił pieniędzy pasażerowi. "To karygodne"
Pasażer przez błąd systemu ZTM w Katowicach zapłacił trzy razy za ten sam bilet miesięczny i stracił 440 zł. Do tej pory nie udało mu się ich odzyskać.
EleganckiWykopowicz z- #
- #
- #
- #
- 1
- Odpowiedz
Komentarze (1)
najlepsze
W takim przypadku nie składa się reklamacji tylko grzecznie prosi o natychmiastowy zwrot pobranych środków i ostrzega, że jeśli pieniądze do jutra nie wrócą to będzie chargeback.
Nie jest ważne co odpowiedzą i czy w ogóle odpowiedzą, wymagana jest jedna próba kontaktu tak aby firma która pobrała pieniądze wiedziała co robiła źle i miała szansę je zwrócić po dobroci.
Jeśli pieniądze nie wrócą następnego dnia dzwoni się do banku (albo idzie się do placówki banku) i prosi o chargeback (obciążenie zwrotne). Dalej już Cię nic nie obchodzi wszystkim zajmie się bank i operator karty.