No #!$%@? fajnie, koło #!$%@?, ale gdzie jest jakiekolwiek potwierdzenie wersji autora? Albo odpowiedź na reklamację od producenta/dostawcy/dystrybutora? Przecież taki filmik może sobie nagrać każdy nacinając obręcz, a tu 300 wykopów xD I co to do diabła znaczy, że ktoś cofa gwarancję i żąda zwrotu kosztów za poprzednią wtf naprawę?
Obręcze do tych kół są niewiadomego producenta. Napis Evanlite to tylko brand produktu. Koła karbonowe renomowanej konkurencji są sporo droższe. Tak czasem wychodzi oszczedzanie ¯_(ツ)_/¯
Bo do Enduro nie kupuje się gówno chińskich kół tylko jakieś porządne jak już choć to i tak jest dyskusyjne czy w ogóle się takie koła nadają do zjazdów? I nawet jak producent a raczej monter podaje, że można to bym raczej w to nie wierzył. Ja wiem, że karbon teraz jest modny i lekki i w ogóle to zbawienie świata rowerowego ale nie w wydaniu za 5k PLN. Do jazdy po
Mam 2 zestawy kół tego producenta(szosa i gravel) i są naprawdę super, ale... Potwierdzam że z tą gwarancją to coś im się powaliło. Na stronie piszą jedno o programie protector, a do kół dołączają świstek co zupełnie zaprzecza temu programowi. Koła fajne, ale czemuś takiemu powinien się uokik przyjrzeć
9. Włókno węglowe posiada również słabsze strony – jaką jest przeciętna odporność na uderzenie. W przypadku elementów narażonych na uderzenie (np. płyty pod silnikiem aut WRC), stosuje się włókna aramidowe (inaczej kevlarowe).
Ceny rowerów i części są z kosmosu, a rowerzyści są strasznie ruchani na hajs. Zanim ktoś napisze "widocznie jesteś za biedny" " jak cie nie stać to nie jeździj", stać mnie ale boli brak konkurencji i gigantyczne marże.
Wiem po co się kupuje lajtowane koła do szosy i do MTB, ale po co do dyscyplin grawitacyjnych - to już jest zagadka. Szczególnie, że od kilku lat nawet w tych pierwszych dyscyplinach, w których kult odchudzania rządzi - zaczęto demitologizować efekt "masy rotującej".
@tombeczka: Między dobrymi karbonowymi i aluminiowymi obręczami do enduro nie ma najczęściej różnicy w masie. Natomiast jest spora w sztywności bocznej koła. Przy bardzo agresywnej jeździe dla niektórych ma to znaczenie i zmienia sposób prowadzenia się roweru na zjazdach. Teoretycznie karbonowe też powinny być wytrzymalsze i na pewne typy obciążeń jest to prawda, ale hype się kończy i sporo prosów jeżdżących enduro rezygnuje na rzecz aluminiowych widząc jak często zdarzają się
Komentarze (315)
najlepsze
Spadłem z krzesła.
Gx
Felgi to pewnie zbrandowany chińczyk