Mniej produktu a cena ta sama. 5 przykładów downsizingu w polskich sklepach
Ceny te same lub wyższe, ale produkty coraz mniejsze - od lat producenci zmniejszają gramatury swoich towarów. W ostatnim czasie zjawisko się nasila, ponieważ rosną koszty produkcji a polski konsument jest wyczulony na cenę jak nigdy wcześniej.
dlahandlu z- #
- #
- #
- 308
Komentarze (308)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Kiedyś targetem był model rodziny 2+2 a nawet 2+3, lub gospodarstwa wielopokoleniowe 2+2+2(z dziadkami)
Teraz jest 2+1 oraz wielu singli, bezdzietnych.
@Pompejusz: jeśli nie masz za co utrzymać tej rodziny, to co się dziwić?
Także wiecie dobrzy producenci dbają i słuchają konsumentów XD
@Squatlifter: Niby kropla drąży skałę i że każdy ma wpływ na świat, ale realnie w tym wypadku tak nie jest. Każdy może zmienić świat (i ta kropla też ;) ) jeśli znajdzie naśladowców. Problem polega na tym, że 90% ludzi albo nie zauważa zjawiska albo wzrusza ramionami. Ewentualnie zaciska zęby i kupuje, bo nie ma wyboru.
tak jest to liczone