Gracze poczują lepsza immersję, będąc świadomymi ciała i ruchów gracza. Interakcje ze światem są realistyczne – przedmioty podnosicie dłońmi (nie szybują po prostu w powietrzu), maszyny oraz narzędzia są obsługiwane poprzez chwytanie, itd.
Zawsze mnie zastanawiało czemu w grach przy wciśnięciu klawisza "postać" (tj. kamera) natychmiast z pełną prędkością przemieszcza się w dowolnym kierunku. Może jeszcze większą immersję zapewniłoby coś takiego, gdyby po wciśnięciu klawisza postać
Komentarze (10)
najlepsze
A i tak obstawiam mega chłam. Mogli po prostu zrobić przygodówke z dobrymi zagadkami zrobić i byłby sukces. Ale koncesja horror shutera wygrała.
Zawsze mnie zastanawiało czemu w grach przy wciśnięciu klawisza "postać" (tj. kamera) natychmiast z pełną prędkością przemieszcza się w dowolnym kierunku. Może jeszcze większą immersję zapewniłoby coś takiego, gdyby po wciśnięciu klawisza postać