Film ukazujący działanie Kers i tylniego skrzydła w F1
This is the very first episode of a series of edutainment animations. With "My Inner Secrets" you can learn about the inner workings of a modern formula 1 car. Title My Inner Secrets - Racing Encyclopaedia 1st Episode: KERS & Rear Wing Client Red...
A.....j z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 42
Komentarze (42)
najlepsze
Wtedy by było pełno emocji :D.
Jeśli chodzi o tegoroczne nowinki to prócz bardziej zużywających się opon i KERS i ruchome skrzydło, mogą jedynie podnieść atrakcyjność wyścigów, na którą przecież niby tak wielu narzeka (mało wyprzedzeń, nieprzewidywalności).
Komentarz usunięty przez moderatora
Wolę proste wyścigi z prostymi zasadami. Tak jak to kiedyś było. Bolid z mocą ok. 800 - 1000 KM, żadnych wspomagaczy elektronicznych, żadnych elektrycznych fajerwerków, slicki i napęd na tył. Oczywiście niech pozostaną wszystkie systemy bezpieczeństwa biernego - monokok, etc., ale na torze mają ścigać się kierowcy i samochody, a nie laptopy z technologiami bombowca B2.
Niech sobie F1 istnieje, ale założę się, że jeśli powstałaby nowa seria wyścigowa
Co do ABS (na 4 koła) to wymyślił go Bosch, a po raz pierwszy został zastosowany w Mercedesie W126 w 1979 r, aczkolwiek pierwotna jego wersja
A tak na serio, wiele nowinek z F1 trafia potem do lotnictwa i na rynek samochodowy, właśnie dzięki temu postępowi technologicznemu. F1 to poligon doświadczalny dla producentów samochodów. Nie wiem czy to prawda, ale słyszałem że stabilizacja toru jazdy albo DSR ma swoje początki związane z F1. Ktoś mi też mówił o ABS, ale pogoglowałem i to chyba mit.