Szanowni Państwo, krótki opis tego jak EURO RTV AGD celowo oszukuje i wprowadza klientów w błąd.
Dnia 19.08 o godzinie 23:14 zakupiłem (przynajmniej tak mi się wydawało) telefon Apple iPhone 13 128GB (zielony) w podwójnej promocji – produkt przeceniony z 4499 zł do 3999 zł (tutaj zaznaczam jednak, że nie było żadnej puli kodów, cena widniała bez liczby dostępnych egzemplarzy w promocji) oraz dodatkowa promocja 50zł mniej za każde wydane 500zł, co w efekcie po podliczeniu rabatów dało kwotę 3649 złotych.
Zamówienie zostało przyjęte, dostałem potwierdzenie.
Warto zaznaczyć, że około godziny 23:00 produkt był dostępny online wraz z powyższymi promocjami i z ciekawości, w związku z faktem, że cena była atrakcyjna sprawdzałem jego dostępność jeszcze kilka razy do godziny 2:00 dnia 20.08 i cały czas można było go zakupić na tych samych zasadach. Dodatkowo na potwierdzenie tego faktu śledziłem dyskusję w powyższym wątku (https://www.pepper.pl/promocje/apple-iphone-13-128gb-zielony-wylacznie-sklepyklepy-stacjonarne-568264) w wątku dotyczącym powyższej promocji, gdzie kilka osób dokonało tego zakupu w godzinach późniejszych i to z sukcesem (są godziny postów, więc bardzo łatwo to zweryfikować). 20.08 o godzinie 9:20 dostaję wiadomość, że status zamówienia został zmieniony na „anulowane” z powodu wyczerpania zapasu.
Zgłosiłem reklamację na infolinii dokładnie opisując sytuację oczekując realizacji zamówienia zgodnie z tym co zamawiałem, godząc się na ewentualne opóźnienie w realizacji zamówienia. W odpowiedzi na reklamacje otrzymałem następujący komunikat, który w najmniejszym stopniu nie odniósł się do treści mojego zgłoszenia: „Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zamówienie zostało anulowane z powodu wyczerpania zapasu produktu. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt.”.
Na infolinii powiedziano mi, że nic z tym nie mogą zrobić i mogę „odpowiedzieć na otrzymanego maila, że się nie zgadzam i ubiegać się o zadośćuczynienie”. Powiedziałem, że nie oczekuję żadnego zadośćuczynienia, a jedynie realizacji zamówienia zgodnie z tym co było dostępne na stronie sklepu i nalegałem jednak, aby przyjęto ponowną reklamację (…do reklamacji…) gdzie ponowiłem swoje żądanie z zaznaczeniem tego, że mogę poczekać – szczerze to nawet mógłbym rozważyć kolor czarny, który jest dostępny na stronie, ale tego już nikt mi nie zaproponował. Nie wiem, czy to kwestia błędu systemu, czy błędu sklepu związanego z dodaniem promocji w błędny sposób przez pracowników sklepu, ale w takich przypadkach sklep powinien podejść do klienta w sposób indywidualny i przyznać się do błędu. Ponadto sklep robi sobie zabezpieczenia drobnym druczkiem o dostępności towaru, żeby później móc wykręcać się i bezkarnie nie realizować zamówień - po co wystawiać produkty, których się niby nie posiada lub promocje, których nie chcą realizować i wprowadzać ludzi w błąd. Nie mam wątpliwości, że sprawa zostanie potraktowana analogicznie do pierwszego kontaktu, więc pozostaje mi tylko państwa ostrzec i zasugerować zakupy w innych sklepach, w których klient traktowany jest poważniej. Robiłem wiele zakupów w tym sklepie i jest mi przykro, że zostałem tak potraktowany. Szczerze nie polecam.
Komentarze (41)
najlepsze
W tej ścianie tekstu nie widzę, czy złożyłeś rezerwację, czy wpłaciłeś kasę przez internet, co oznacza zakup przez internet.
Jak rezerwacja, to ¯\_(ツ)_/¯