Historia dotyczy MediaExpert (nie pozdrawiam) i problemów ze zwrotem pieniędzy za anulowane zamówienie ale po kolei.
Zamówiłem dla dziecka zabawkę LEGO, która niestety dotarła znanym kanałem uszkodzona (karton zewnętrzny jak i towar). Paczkę zwróciłem w momencie odbioru oraz zgłosiłem reklamację w MediaExpert.
Zwrot dotarł do magazynu i od ponad 2 tygodni (stan na dzień 19.07) status zwrotu się nie zmienia.
Jednocześnie zauważyłem, że na koncie ME pojawiło się nowe zamówienie - uprzedzę tylko, że wypełniając formularz zwrotu prosiłem o zwrot zapłaconych środków - które anulowałem (LEGO potrzebowałem na już, i zamówiłem w innym sklepie).
Pomimo, że płaciłem BLIKiem, w 'nowym' zamówieniu stworzonym przez ME, widnieje płatność: przelew tradycyjny.
Od momentu anulowania 'nowego' zamówienia, minęły 2 tygodnie (na dzień 19.07), nie wspominając już o czasie jaki upłynął od zwrotu.
Mimo prób kontaktu z MediaExpert, cały czas jestem zbywany. Przy prośbie o połączenie z kierownikiem działu obsługi klienta, jedyne co usłyszałem, to że nie mogą, a dlaczego bo nie.
Komentarze (13)
najlepsze