Wykopowicze wzywam Was.
Wiem, że problem z kartami to jakiś kompletny żart ale po ostatnim poście, który widziałem tutaj na dniach stwierdziłem, że podzielę się z Wami moją sytuacją.
Po krótce, zamówiłem 3060Ti Eagle na morele.net 11.02.2021r. po kilku jak nie kilkunastu próbach odbijałem się z informacją, że są problemy u producenta i nie są w stanie zrealizować zamówienia, oczywiście wiadomo, początkowo olałem temat, stwierdziłem że nie ma sensu się irytować.
Do pewnego czasu, w dniu dzisiejszym zerkam na post pewnego kolegi na wykopie, karta ta sama, tylko oczywiście droższa o jakieś 60%.
Link do całej sytuacji - https://www.wykop.pl/wpis/6187...
Wracając, sytuacja podobna do mojej. Brak informacji odnośnie karty, lecz droższa karta widnieje dostępna na sklepie. Ta sama karta, te same specyfikacje, tylko w indexie dodane symboliczne "2.0", no taktyczne "XD"
Poniżej wrzucam fotki i to co napisałem do supportu - Nie jestem w stanie określić mojej irytacji w tym momencie, czuje się oszukany jak 776 użytkowników które zakupiło n/w kartę.
Ciągłe usuwanie zapytań pod kartami, ciągłe pisanie, że kart brak i problem u producenta. Mam czasem wrażenie, że na wszystkie zapytania odnośnie kart odpowiada ustawiony bot, zawsze odpisuje jedno i to samo.
Ja naprawdę rozumiem problemy związane z kartami, podnoszenie cen itd. Ale wprowadzanie w błąd konsumenta, że tego nie ma, po czym wrzucanie tej samej karty na stronę do normalnego zakupu tylko po wyższej cenie to jakiś żart.
Pytanie, co myślicie o całej sytuacji? Czy warto walczyć z nimi i pisać do UOKiK'u?
Komentarze (189)
najlepsze
Jeżeli ten produkt nie jest już produkowany czyli wina nie leży po stronie sklepu oczekuje zwrotu kasy i przeprosin, że sprzedali mi coś czego
@ruonim: bo już widzę jak OPowi kupią w innym sklepie xD
Moja koleżanka kupiła tam laptopa, dosyć dobre parametry jej wybrałem. Po czym dzwoni jakiś typ i jej wciska 400 zł droższy ale gorszy bo takiego jak kupiła nie mają :D a on dalej wisi na stronie i następnym jeleniom wciskają g---o z