Play znowu naciąga klientów na niezamówione usługi
UOKiK już wielokrotnie zajmował się interwencjami w sprawie usług dodatkowo płatnych, świadczonych na rzecz klientów przez telekomy. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, powinno się to odbyć najpóźniej w chwili wyrażenia przez niego woli zawarcia umowy. Jak pokazuje życie, nie zawsze...
bancerzk z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 95
- Odpowiedz
Komentarze (95)
najlepsze
@lepiszcz:
- Odrzucać absolutnie każde połączenie z PLAY - odrzucać, nie odbierać i się rozłączać tylko odrzuczać - 0 interakcji
- Wszelkie swoje usługi włączać/wyłączać w panelu użytkownika
- Wszelkie reklamacje tylko drogą tekstową przez panel użytkownika
@koteczke: Każda leci, każda leci na swój sposób. Ja z Play miałem przez ostatnie 10 lat tylko jeden problem, który wygrałem.
Kupiłem w południe pakiet internetu zagranicznego na 14 dni i wyłączyli mi go o północy 13.5 doby po zakupie. A że kalkulowałem długość pakietu na styk to mnie skasowali dosyć srogo za dodatkowe 10h, które