GTA DEFINITIVE EDITION - Tragiczna optymalizacja
Dwudziestoletnia gra nie jest wstanie utrzymać stałych 30fps na współczesnych konsolach. Wymaga działania w dwóch trybach - 30fps ładna grafika. 60fps brzydka grafika.
trejn z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 256
Dwudziestoletnia gra nie jest wstanie utrzymać stałych 30fps na współczesnych konsolach. Wymaga działania w dwóch trybach - 30fps ładna grafika. 60fps brzydka grafika.
trejn z
Komentarze (256)
najlepsze
Dlatego ludzie kupują najnowszą konsolę i fajrant.
Cała ta iluzja wielkości mapy jaka była w oryginale poszła się j*bać.
Grze brakuje mgły w oddali. A za mgłą modele nie musiałyby się w ogóle renderować. Plus dla efektu głębi, i plus do wydajności by był.
Tak to wygląda na czyste miasta bez zanieczyszczeń, bez smogu, ..
Dlaczego twórcy mają was szanować jak wy sami się nie szanujecie??
Spider man Miles Morales ma tryb 30 klatek z ray tracingiem.
Gta nie ma ray tracingu i wyglada sto razy gorzej.
No kto by sie spodziewal?
No chyba kazdy kto wie jakie studio sie zabierało za ten remaster.
Sam dalem sie ostatnio naciagnac blizzardowi na d2. Nie powiem, gra sie zajebiscie, ale cena byla jak za nowy tytul aaa, a to tylko pakiet skorek hd...
Szacun dla Capcomu, za to co zrobili z Resident Evilem 2 i 3.
Hańba dla Rockstara i EA za perfidne skoki na kasę nie poparte inwestycją.