Każdy ma swoje zdanie wiadomo o gustach się nie dyskutuję ale F1 też nie jest takie nudne, prosze krótki filmik jak Robert radził sobie w GP Singapuru 2010 http://www.youtube.com/watch?v=GiWhFywFPcE
@Airnyy: Poza tym wymaga znacznie większych umiejętności niż jazda na torze.
Ja bym raczej nie porównywał, co wymaga większych umiejętności. Mimo, że rajdy i f1 to wyścigi samochodowe, jednak wymagają trochę innych umiejętności (technik) jazdy autem.
@Airnyy: to nie tak, że WRC potrzebuje większych umiejętności niż F1. to są światy przenikające się, bo są rajdowy, którzy scigają się na torze, a są torowcy, tkórzy biorą udziały w rajdach. jednym to wychodzi lepiej, a inni będąc gwiazdami w jednej kategorii zupełnie nie radzą sobie w drugiej.
- rajdy wymagają błyskawicznych reakcji i zgrania z pilotem. tam nie bawisz się w piękne zawijasy tylko na krzywy ryj gnasz do
Nie do końca rozumie o co halo... Gość normalnie wjechał na ręcznym - to nie jest jakaś specjalna filozofia. To, że nie było dzwona to kwestia względnego refleksu prowadzącego peugota, jak by dalej skręcał to kierowca subaru by się nie zmieścił i urrwał zdeżak.
Komentarze (37)
najlepsze
-to są chyba inne klasy aut
-w rajdach sie nie wyprzedza co jest chyba oczywiste dla człowieka który "reklamuje" rajdy
-manewr beznadziejny, przestrzelił zakręt i jeszcze uniemożliwił szybszy powrót do "scigania" drugiemu
ja się z nim zgadzam i daję mu plusa.
Załoga Lancera mogła zmieniać koło na OS-ie albo zwiedzać rowy co jest bardzo prawdopodobne uwzględniając styl jazdy.
W tym momencie WRC jest równie "pasjonujące" jak F1. Już ciekawsze jest IRC.
Zgodzę się z nikczemny_lapserdak, kierowca beznadziejnie wszedł w ten zakręt.
Ja bym raczej nie porównywał, co wymaga większych umiejętności. Mimo, że rajdy i f1 to wyścigi samochodowe, jednak wymagają trochę innych umiejętności (technik) jazdy autem.
- rajdy wymagają błyskawicznych reakcji i zgrania z pilotem. tam nie bawisz się w piękne zawijasy tylko na krzywy ryj gnasz do
I odwrotnie...
Komentarz usunięty przez moderatora