Tomasz Rożek: za mało lekcji przedmiotów ścisłych
- Dzieciaki w szkołach mają śmiesznie małą liczbę godzin lekcji fizyki chemii i biologii - opowiada Tomasz Rożek, autor kanału "Nauka. To Lubię". - Dlatego często, gdy trafią na studia, zaczyna się dramat.
RadioNauka z- #
- #
- #
- #
- #
- 385
- Odpowiedz
Komentarze (385)
najlepsze
Szkoda, że ów przedmiot ma niewiele wspólnego z nauką ¯\_(ツ)_/¯
CO z tego że było by więcej lekcji jak sam proces nauczania jest zły?
Problem jest w systemie i procesach nauczania które są zacofane na podstawie książek z lat 30
Ja przykładowo sobie nie życzę aby szkoła wchodziła mi do domu i nakładała na moje dziecko obowiązki. W domu dziecko jest pod moją opieką i szkoła nie będzie zajmować nam tego cennego czasu.
Dziś dzieci muszą miec obowiązkowy ruch :-( tyle że nie w tej formie, w jakiej są dziś zajęcia.
Nie ilość, a jakość się liczy.
Za to sposób prowadzenia tych lekcji na pewno jest śmieszny. Tzn. prowadzenie ich zdalnie. Zdalnie to można kurs zrobić ale nie zaliczyć klasę szkoły podstawowej. Kompletna
Czemu oni nie mogą się wciąż pogodzić z tym, że większości ludzi się ta wiedza nie przydaje i ich zwyczajnie męczy?
"Nie przydaje się", bo ją odrzucają i ignorują, nawet nie chcą pomyśleć o tym jak ją zastosować. A potem kwitnie pseudonauka i szuryzm.