Wybierz Upc - najlepsza metoda na nerwy!
Czy akurat zastanawiasz się jaką usługe internetu wybrać? Pozwól, że Ci pomogę! Wybierz Upc, gdy cierpisz na zbyt mały stres, za duże szczęście, na za małą drażliwość. Dawno nie wyrywałeś/nie wyrywałaś sobie włosów z nerwów? Tęsknisz za ciągłym poirytowaniem i wkurwem? No to idealnie trafiłeś/aś.
Niektóre z usług, które firma wydaje się trzymać w swojej ofercie, to:
- niemożność wystawienia negatywnej oceny konsultantowi! Upc raz co jakiś czas wyśle Ci maila z zapytaniem o to, jak Ci się podobała Twoja rozmowa z konsultantem, i z ,,możliwością" wystawienia od jednej do dziesięciu gwiazdek, ale nie martw się, po kliknięciu zbyt małej ilości gwiazdek, otwarta strona po prostu się... nie załaduje! Prawdopodobnie będziesz zmuszony wystawić pozytywną ocenę, lub nie wystawić jej w ogóle!
- bardzo utrudniony kontakt z konsultantem i ogromny problem z pomocą! Upc wydaje się nie posiadać wystarczającej ilości pracowników od pomocy technicznej, dlatego licz, że czat na upc.pl nie zadziała, wyświetlając Ci piękny, poprawiający nastrój komunikat: ,,konsultant jest zajęty spróbuj później lub skonsultuj się z nami telefonicznie" - mówię, to idealny sposób jeśli myślałeś/aś, że łysemu/łysej będzie Ci lepiej do twarzy. Nie martw się, telefonicznie nie będzie gorzej - poczekasz sobie długo - z kolei ta droga jest lepsza, gdy zamiast wyłysienia wolisz wysiwieć, tracąc troszkę pieniędzy i czasu siedząc na infolinii- minuty przeciągną się w godziny, a kto wie, może godziny w miesiące?
Na szczęscie, mimo braków w pracownikach zajmujących się pomocą stałym klientom, tych od sprzedaży dodatkowo płatnych usług i od wdrażania nowych osób jest zawsze pod dostatkiem. Chcesz zafundować komuś Ci bliskiemu podobne niespodzianki? Zaproponuj mu zmianę dostawcy internetu - zadzwonią do niego po paru sekundach! Gwarantuję, czas oczekiwania w tym przypadku nie przedłuży się do więcej niż minuty.
- kolejna rzecz - firmę zdobią wysoko charyzmatyczni pracownicy, którzy myślą najpierw o Tobie! - gdy już uda Ci się wstrzelić w infolinię (ale nie techniczną, tylko tę od nowych usług, o technicznej zapomnij) sympatyczny i miły konsultant przekieruje Twój telefon bez najmniejszego zastanowienia i czekania -ani na Twoją aprobatę ani nawet na skończenie zdania i dokładne opisanie problemu, bez żadnego pożegnania rozłączy się i skieruje na numer... który nie odpowie! No bo po co tracić Twój czas?
- jakże mogłabym zapomnieć poinformować was o cudownie działającychy modemach? Na początku UPC wlepia Ci modem najwyższej jakości, który będzie miał problemy z łączem wifi (gwarantowana prędkośc tylko po kablu!) Ale to nie wszystko, nawet po ośmiu latach korzystania z usługi zapomnij o darmowej wymianie modemu na coś lepszego! mimo że z automatu (czyli bez Twojej pisemnej zgody podwyższą Ci prędkość (i cenę w rezultacie też, a jakże). Twóch stary rzęch- modem takiej szybkości nie udźwignie, zapłacisz więc dodatkowo za usługę z której nie będziesz mógł korzystać - NO CHYBA ŻE PO KABLU! ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
- jeszcze jedno, wspaniałe ,rzetelne I SZYBKIE załatwianie spraw za Ciebie - Upc jest w stanie anulować umówionych techników smsem! Być może zdaży Ci się, że firma odwoła umówione przez Ciebie spotkanie z technikiem w celu sprawdzenia modemu - tłumacząc, że ma Pan/Pani awarie w okolicy i że gdy się uwikłają z tą naprawą to przecież już Panu/Pani technik potrzebny nie będzie! To nieważne, że Twój problem nie leży po stronie chwilowej awarii w okolicy i powiadamiałeś/aś konsultanta przez telefon, że borykasz się z tym od paru lat. Odwołane i tyle. I teraz, hehe, dodzwoń się jeszcze raz do działu technicznego. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- na koniec wisienka na torcie, kolejny sposób na przedwczesną starość - uporczywa rezygnacja! Żeby zrezygnować z usług będziecie prawdopodobnie musieli się udać do biura firmy i poczekać w kolejce godziny, bo formularz na stronie nie wydaje się funkcjonować poprawnie. Niestety tu też smutna wiadomość - bardzo często może się zdarzyć, że dopiero po złożeniu pisejmnej rezygnacji, gdy firma będzie widziała na papierze, że traci usługodbiorcę, może zdarzyć się tak, że będą próbowali do Ciebie zadzownić i polepszyć Twoje warunki :(.
To tyle na koniec, mam nadzieję, że pomogłam niektórym zastanawiającym się, dziękuję za uwagę.
Uwaga! artykuł ma charakter prywatnej i domniemanej opinii która jest oparta jedynie na moich osobistych doświadczeniach.
Komentarze (19)
najlepsze
10 lat temu podpisywałem umowę na usługę internetową z firmą GHNET w Krakowie. Firma ta miała okablowanych szereg budynków w Krakowie dostarczając Internet bezpośrednio po skrętce, którą wtykałeś do karty sieciowej w swoim komputerze albo do własnego routera.
Po paru latach firmę GHNET wykupił ASTER, a po paru latach z kolei ASTER-a wykupiło UPC. Tak więc stałem się klientem UPC. Oczywiście już w oryginalnym
2.
nie raz do mnie dzwonili z działu utrzymania klienta, wtedy zawsze dostawałem lepsze warunki. Zawsze dzwonili po wysłaniu wypowiedzenia
3. Jak
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora