Witajcie. Poniższą informację przedstawiam dla przestrogi, bowiem kwota mojej straty jest relatywnie mała.
Głównym bohaterem opowieści jest sklep Small Design dostępny pod adresem www.smalldesign.pl.
1. 15 czerwca 2020 żona dokonała tam zakupu trzech produktów widocznych poniżej.
2. 18 czerwca sklep wysyła do nas zamówienie, które 19 czerwca dociera na nasz adres. Akurat jesteśmy na wyjeździe, więc paczkę otwieramy w niedzielę.
Stwierdzamy brak jednego z produktów - otulacza.
3. W poniedziałek 22 czerwca, piszę mejla z konta żony o sprawie. Dostajemy jednowyrazową odpowiedź, jak poniżej:
4. Więcej słów już nie będzie nam dane przeczytać, składam, więc oficjalną reklamację poprzez formularz sklepowy.
5. Wobec kolejnego braku odpowiedzi, po kilku dniach żona zwraca się do sklepu poprzez wiadomość na profilu na instagramie. (firma nie ma podanego numeru telefonu nigdzie)
Efekt jest niestety ten sam.
6. Dziś, tj. 07.07.2020, żona spróbowała zapytać o brak odpowiedzi w komentarzach na FB firmy. Po niecałej godzinie komentarz skasowano i zablokowano możliwość dodania kolejnych. Dodałem, więc swój komentarz.
Firma postanowiła zawalczyć ze mną w ten sam sposób i mojego komentarza już nie ma, a nowego nie mogę napisać.
Najciekawiej robi się jednak po trafieniu na jedno z forów dotyczących sklepu. Jak widać poniżej blokowanie i nie odpowiadanie to stały sposób komunikacji firmy ze swoimi klientami. Link do forum - https://forum.trojmiasto.pl/NI...
Poniżej część świeżych komentarzy:
7. Serdecznie nie polecam zakupów w Small Desig. Nie była to pierwsza nasza transakcja dokonana w tym sklepie, ale na pewno ostatnia.
Ps. Zdaje sobie sprawę, że paczka powinna zostać otwarta przy kurierze i wtedy stwierdzony brak.
Jeżeli od firmy otrzymalibyśmy wiadomość, że u nich było ok, więc nic nie mogą zrobić, powiedziałbym trudno.
Komentarze (11)
najlepsze
Nawet możesz zostawić tamte przedmioty a z tamtego zamówienia przedmiotu którego jeszcze nie dostałeś po prostu zrezygnować.
Zrezygnuj z zamówienia tego przedmiotu na ich stronie najlepiej wyślij list polecony z potwierdzeniem odbioru o rezygnacji z przedmiotu z zamówienia nr. i tyle. Zapewne jak dostaną polecony z potwierdzeniem odbioru że będą musieli się
@dzarus: https://opengovuk.com/company/08723298
https://www.google.com/maps/@51.3572569,-0.1734703,3a,75y,323.01h,91.64t/data=!3m7!1e1!3m5!1sr9uUyA5zlc4QNuvzl3FQLw!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3Dr9uUyA5zlc4QNuvzl3FQLw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D35.738136%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192?hl=pl