Widać że robotyzacja na bardzo niskimi poziomie i jedynie są ludzie roboty i większość rzeczy trzeba robić w biegu przez co krzywo dużo rzeczy wychodzi "prosto z fabryki"
Dobrze że mają roboty malujące z prawdziwego zdarzenia.
@bi-tek: Nie jest źle z tą robotyzacją, owszem Body In White maja nieco archaiczne, ale np lakiernia to bez dramatu mimo że roboty starszej generacji. Sam pracuje w tym sektorze to coś tam wiem. A w biegu pracujesz u każdego producenta aut (może oprócz astona martina czy bentleya)
@Good-Bad: Wiem, że to może wydać się dziwne, ale Łada jest na swój sposób popularna w Niemczech, szczególnie zachodnich. Tutaj np.dealer z wiochy leżącej blisko mojej: https://g.co/kgs/sGZ5QP Masz jeszcze na szybko screen sieci dealerskiej z niemieckiej strony łady.
@h225m: Ale produkują u siebie pod swoją marką i jest to niepomiernie lepsza sytuacja od tej naszej z... nieistniejącym już FSO. Chciałbym, żebyśmy mieli jak Czesi ze Skodą - fakt, sprzedali, zostawili w zasadzie znaczej i popatrz, jakie fury teraz trzaskają, a my? Dumny 40-milionowy (taa, nigdy nas tyle nie było, ale do głowy wkładają) naród nie potrafi niczego wyprodukować.
Te iskry przy zgrzewaniu to raczej efekt złych parametrów procesu lub elektroda nie przylega idealnie. Generalnie w zachodnich fabrykach dąży się do tego, żeby przy zgrzewaniu nie powstawały iskry, bo jest to skutek kiepskiej jakości zgrzewu - iskry to wypływający, stopiony metal
@deeptrue: hmmm powiem Ci, że jestem z automotive a Skoda to mój główny klient - nikt bardziej nie czepia się defektów niż Skoda. Ani Audi, ani Daimler, Volvo, TPCA. Od nich reklamacje prawie nie przychodzą, a Skoda czepia się deformacji sięgającej 0.1mm na części od której w sumie wiele nie zależy. Jedna część wadliwa? Cała dostawa na zwrot.
Komentarze (130)
najlepsze
Dobrze że mają roboty malujące z prawdziwego zdarzenia.
Sam pracuje w tym sektorze to coś tam wiem. A w biegu pracujesz u każdego producenta aut (może oprócz astona martina czy bentleya)
@bi-tek: Na początku się zastanawiałem jak te roboty zapewniają charakterystyczne spasowanie paneli, ale potem się wyjaśniło.
Czekałem natomiast na montażystę z młotkiem, jak to było u Trabanta:
Masz jeszcze na szybko screen sieci dealerskiej z niemieckiej strony łady.
@h225m: Ale produkują u siebie pod swoją marką i jest to niepomiernie lepsza sytuacja od tej naszej z... nieistniejącym już FSO. Chciałbym, żebyśmy mieli jak Czesi ze Skodą - fakt, sprzedali, zostawili w zasadzie znaczej i popatrz, jakie fury teraz trzaskają, a my? Dumny 40-milionowy (taa, nigdy nas tyle nie było, ale do głowy wkładają) naród nie potrafi niczego wyprodukować.
https://www.wykop.pl/link/3554801/polacy-doplaca-83-mln-zl-do-produkcji-mercedesow-tak-zdecydowal-rzad-szydlo/
This Polish shown/Chinese made electric vehicle looks better than its predecessor 4F, to be seen here: https://www.youtube.com/watch?v=e6KnIMvtRn0
Wonder how much it will cost, that will probably determine its future. Very similar to some other small cars.
@Yoyek5: Najwidoczniej jeden upośledzony umysłowo wykopek dał Ci minusa bo On LEPIEJ wie że TY byś jednak nie chciał...
https://youtu.be/GrwWR01G5ho