Wiem, że dużo już było tych oszustów na wykopie, ale trzeba ich piętnować wszelkimi możliwymi sposobami, żeby jak najmniej osób padło ich ofiarą. Takie moje zdanie.
Nikt nie stoi ponad zasadami panującymi w firmach wysyłkowych, normalną rzeczą jest że najpierw trzeba odesłać błędnie otrzymany towar na reklamacje a potem domagać się niesłusznych bądź słusznych zwrotów kosztów, osobiście nie znam firmy która robi przelewy na konta klientów przed odesłanie przedmiotu, przy wysyłaniu 500 przesyłek dziennie normalna i ludzka rzeczą jest pomyłka, zwroty kosztów są realizowane na bieżąco, tak jak było odpisane w e-mailu żeby odesłać stolik i dostanie
@allkom: Nie no bo wysłanie najpierw zupełnie innego towaru, następnie towaru wybrakowanego, korespondencja z d***y i ogólne olewanie klienta to zupełna normalka w firmach wysyłkowych! Przecież pod koniec miesiąca klient dostanie zwrot pieniędzy! A te negatywy na Allegro to wszystko przecież skutek małych ludzkich pomyłek. Liczba wykopów najlepiej świadczy o opinii na temat takiego podchodzenia do sprzedaży.
@Samadam: Najlepiej oceniać kogoś na forach, nie jesteś chyba w ogóle pojąć na jaką skale działa all-kom, a jeżeli chodzi o korespondencję to nie ma e-maila na którego nie odpowiadamy w ciągu 24-48 godzi, olewanie?? to chyba ciebie kiedyś musiał ktoś olać i stąd ten uraz, a to że ktoś chce nas oczernić to najlepszym sposobem wydaje mu się napisać na forum że nie ma z nami kontaktu, popatrz sobie na
@kvadzio: Nie wiem czy doczytałeś wszystkie maile do końca - jak dostałem alkomat to od razu zorientowałem się, że to nie mój towar bo właśnie koperta była za mała. Zapłaciłem za towar z góry to co miałem zrobić - oddać ją kurierowi i poprosić o następną? On by nie rozwiązał mojego problemu. Alkomat odesłałem na własny koszt a później dostałem stolik, ale zupełnie inny, uboższy, od oferowanego na aukcji.
Taki ze
Hity
tygodnia
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Komentarze (135)
najlepsze
Nikt nie stoi ponad zasadami panującymi w firmach wysyłkowych, normalną rzeczą jest że najpierw trzeba odesłać błędnie otrzymany towar na reklamacje a potem domagać się niesłusznych bądź słusznych zwrotów kosztów, osobiście nie znam firmy która robi przelewy na konta klientów przed odesłanie przedmiotu, przy wysyłaniu 500 przesyłek dziennie normalna i ludzka rzeczą jest pomyłka, zwroty kosztów są realizowane na bieżąco, tak jak było odpisane w e-mailu żeby odesłać stolik i dostanie
to że jesteś pierdołą, nie znaczy, ze musisz innym truć dupę.
Komentarz usunięty przez moderatora
Taki ze